Meget lille printer - muligheder?
Fra : taina

Dato : 12-06-03 18:25

Hejsa!

Jeg er gået på jagt efter en meget bærbar printer.

Jeg er af en venlig sjæl blevet gjort opmærksom på hp deskjet 350c, der
måler 40 x 6,6 x 15 cm og vejer cirka 2,5 kilo med arkføder.

Kender I til andre muligheder i omtrent samme størrelsesorden?

mvh. tina

Fra : Jimmy

Dato : 12-06-03 18:28

"taina" <tante-t@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> måler 40 x 6,6 x 15 cm og vejer cirka 2,5 kilo med arkføder.
>
> Kender I til andre muligheder i omtrent samme størrelsesorden?

Apple Macintosh lavede engang en printer, der kunne sættes fast på en bærbar
computer.
Måske andre har lavet noget tilsvarende.

Mvh
Jimmy

Fra : taina

Dato : 12-06-03 19:18

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Apple Macintosh lavede engang en printer, der kunne sættes fast på en
bærbar
> computer.
> Måske andre har lavet noget tilsvarende.

Hvorfor er det smart?

mvh. tina

Fra : Jimmy

Dato : 12-06-03 21:58

> bærbar
>
> Hvorfor er det smart?

Hvem har sagt det er smart?

Mvh
Jimmy

Fra : taina

Dato : 13-06-03 14:28

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem har sagt det er smart?

nååh-ja...

Fra : Esben

Dato : 13-06-03 00:13

"taina" <tante-t@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg er af en venlig sjæl blevet gjort opmærksom på hp deskjet 350c, der
> måler 40 x 6,6 x 15 cm og vejer cirka 2,5 kilo med arkføder.

deskjet 450 fylder heller ikke alverden. Ellers er der Canon BCJ-55/55/85

--
Esben

Fra : JSM

Dato : 13-06-03 12:20

> [...]
> måler 40 x 6,6 x 15 cm og vejer cirka 2,5 kilo med arkføder.
>
> Kender I til andre muligheder i omtrent samme størrelsesorden?

Nej. Jeg kender en der er noget mindre
Brother MP21C. Størrelse: 50,8 x 300 x 106 (D x B x H) mm (!). og en vægt på
1000gram. Ulempen er at den kun findes med PCMCIA-interface. Men har du det
så tror jeg ikke du finder en printer der ret meget mere bærbar end den.
Ifølge www.edbpriser.dk kan den fåes hos Compumail til 2499,-

mvh
Jesper

Fra : taina

Dato : 13-06-03 14:30

"JSM" <1@2.dk> skrev i en meddelelse

> Nej. Jeg kender en der er noget mindre
> Brother MP21C. Størrelse: 50,8 x 300 x 106 (D x B x H) mm (!). og en vægt

> 1000gram.

klip

Det var småt!

> Ulempen er at den kun findes med PCMCIA-interface.

klip

Nu er jeg ikke så pokkers befaren ud i det dersens computerværk. Hvad er
det?