Fluefiskeri
Fra : Juggernaut

Dato : 12-06-03 15:36

Hejsa.
Jeg har fisket i 20 år og først nu vil jeg prøve kræfter med fluefiskeriet.
Men for at være ærlig....Jeg aner ikke en dyt om det. Kender I til gode
sider på nettet eller evt lidt litteratur så man kan blive lidt klogere på
emnet?

På forhånd tak.

_Moerch

Fra : Karl-Christian Frølu~

Dato : 12-06-03 16:21

"Juggernaut" <juggernaut@FJERNstreetbike.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sider på nettet eller evt lidt litteratur så man kan blive lidt klogere på

Hvis du angiver en gyldig emailadresse skal jeg sende dig en stribe links.
K-C

Fra : Karl-Christian Frølu~

Dato : 12-06-03 16:29

"Karl-Christian Frølunde" <froel@sol.dk> skrev i en meddelelse

> "Juggernaut" <juggernaut@FJERNstreetbike.dk> skrev i en meddelelse
> fluefiskeriet.

> Hvis du angiver en gyldig emailadresse skal jeg sende dig en stribe links.
> K-C

Jeg har vist regenet din mailadresse ud ellers må du jo henvende dig igen.
K-C

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 12-06-03 21:23

"Karl-Christian Frølunde" <froel@sol.dk> wrote in message

> "Juggernaut" <juggernaut@FJERNstreetbike.dk> skrev i en meddelelse
> fluefiskeriet.

> Hvis du angiver en gyldig emailadresse skal jeg sende dig en stribe links.

Hvorfor egentlig ikke i gruppen, så vi var flere der kunne gøre brug af dem?

> K-C

Lars B

Fra : Karl-Christian Frølu~

Dato : 13-06-03 20:17

<lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på

> Hvorfor egentlig ikke i gruppen, så vi var flere der kunne gøre brug af

Jamen det ville jeg også gerne, Lars B., men mine links er fra mine
"foretrukne" og jeg kan sgutte finde ud af at overføre dem til svaret her i
gruppen uden at skulle taste hvert evige eneste af dem, of ærlig tale...
M.v.h.
K-C

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 16-06-03 07:55

> [...]
> gruppen uden at skulle taste hvert evige eneste af dem, of ærlig tale...

Ahaaa, fair nok :)

Men, jeg sender fra en gyldig e-mail adresse (hint hint :)

> M.v.h.
> K-C

Lars B

Fra : Henric

Dato : 12-06-03 23:22
Fra : Kim Engelberth

Dato : 14-06-03 10:37

Hvis du går ind på http://www.fiskeland.dk
og trykker på Links, så har du vist til et par dage.
God fornøjelse - Kim