Format af MBR.
Fra : Michael

Dato : 12-06-03 13:28

Hejsa.

Pga. nyligt virusangreb er jeg nødt til at format C:

Jeg skal også formatere min MBR, men jeg kan ikke huske kommandoen...
Please help..

Mvh.
Michael

Fra : Thore Sorensen

Dato : 12-06-03 13:43

On Thu, 12 Jun 2003 14:28:25 +0200, Michael <ms@sport.dk> wrote:

>Hejsa.
>
>Pga. nyligt virusangreb er jeg nødt til at format C:
>
>Jeg skal også formatere min MBR, men jeg kan ikke huske kommandoen...
>Please help..

fdisk /mbr

--
Venlig hilsen / Best regards

Thore 'S' 1952 - DK2700 Brønshøj
Croma 2.0 'ie' 1993 - Pluto 1.2 60SX 1997 - Adria Unica 502 LH 1996

(fjern 'Z'-erne hvis du mailer direkte)

Fra : Henning

Dato : 12-06-03 15:43

On Thu, 12 Jun 2003 14:28:25 +0200, Michael <ms@sport.dk> wrote:

>Hejsa.
>
>Pga. nyligt virusangreb er jeg nødt til at format C:

Hvorfor?? Brænder du også huset af, fordi der kommer svamp i vinduet?
Installer virusscanner, fjern virussen - fdisk /mbr tager
MasterBootRecord-virussen.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-06-03 06:25

In dk.edb.hardware, Henning <newsmail@mailme.dk> says...
> Installer virusscanner, fjern virussen - fdisk /mbr tager

Ikke alle vira lader sig fjerne. De kræver nyinstallation af OS.
Installerer du OS på en disk der muligvis indeholder vira?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen