Installation af dls2
Fra : Claus og Susanne

Dato : 12-06-03 12:34

Så har jeg spenderet en sommergave til mig og skibet. Det giver anledning
til et par spørgsmål

Kan det lade sig gøre at få DLS2 til at køre uden CD i - hele tiden??

Og er der iøvrigt nogen der har fundet ud af kopirer CDen?
Jeg har købt den i dyre domme, så det er ikke mig der skal bruge en kopi

S.Jørgensen

Fra : Henning

Dato : 12-06-03 15:48

On Thu, 12 Jun 2003 13:34:01 +0200, "Claus og Susanne"
<swjSLETTES@sa-net.dk> wrote:

>Så har jeg spenderet en sommergave til mig og skibet. Det giver anledning
>til et par spørgsmål
>
>Kan det lade sig gøre at få DLS2 til at køre uden CD i - hele tiden??
Ja, vejledning ligger på hjemmesiden. Du skal bare have den i en gang
om ugen, hvor programmet checker

>Og er der iøvrigt nogen der har fundet ud af kopirer CDen?
>Jeg har købt den i dyre domme, så det er ikke mig der skal bruge en kopi

Nope, har forsøgt mangt og meget!

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Claus og Susanne

Dato : 12-06-03 19:32

> Ja, vejledning ligger på hjemmesiden. Du skal bare have den i en gang
> om ugen, hvor programmet checker

Det er netop det ugentlige tjek jeg gerne ville undgå - specielt ude i
skibet.
Er det nok med en brændt kopi til det ugentlige tjek

S. Jørgensen

Fra : Henning

Dato : 12-06-03 20:21

On Thu, 12 Jun 2003 20:31:52 +0200, "Claus og Susanne"
<swjSLETTES@sa-net.dk> wrote:

>Det er netop det ugentlige tjek jeg gerne ville undgå - specielt ude i
>skibet.
>Er det nok med en brændt kopi til det ugentlige tjek

Nope - CD-Cops v. 1.21 er temmelig effektiv, og det er stort set den
eneste version, der ikke findes crack til

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 14-06-03 07:49

"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Nope - CD-Cops v. 1.21 er temmelig effektiv, og det er stort set den
> eneste version, der ikke findes crack til

Det er nu ikke rigtigt. Skiven kan godt kopieres. Men man bliver nødt til at
stille datoen på pc'en ved det ugentlige tjek, hvis man ikke har sin
original med på tur, men kun kopien.

Besøg www.gamecopyworld.com

---
mvh, Peter Ingsø Laursen

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 15-06-03 15:38

- men den kopi har man ikke noget at bruge til. Man kan ikke lave en
installation med den og hvis man bruger "dato-tricket" skal den jo slet ikke
se cd-rom'en.

Man kan IKKE lave en anvendelig kopi af DLSK2.

Bjarke

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 19-06-03 22:32

"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Nope - CD-Cops v. 1.21 er temmelig effektiv, og det er stort set den
> eneste version, der ikke findes crack til

Jeg har tidligere svaret i denne tråd, men mit indlæg er blevet væk!? Men
det er nu meget fint, for det var forkert, hvad jeg skrev.
Du ser ud til at have ret i, at man ikke kan lave en fungerende kopi af
v1.21. Grunden til, at min kopi virkede, er antageligt, at DLS2 er
installeret vha originalen, og den kan kopi-cd'en åbenbaret godt spille
sammen med. Så er der jo ingen grund til at bruge dato-tricket, som du
skriver. Til gengæld kan man så tage sin kopi med til søs, hvis man vil.

Jeg opdagede min fejltagelse, da jeg reinstallerede min pc forleden. Der
ville jeg så prøve om min kopi kunne bruges, men den gik ikke!

---
Mvh, Peter Ingsø laursen