lykken er...
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 12-06-03 10:02

Lykken er at bo sammen med en/flere katte
For hvad ville livet være uden:

Fasinationen af katten
Iagttagelse af deres leg
Selskab når man kommer i nærheden af køkkenet
Modtagelsen når man kommer hjem, altid glade for at se en
Ubetinget trøst når man er ked af det
Kattehår alle vegne også i maden osv
Morgenvækning kl: pipperne er oppe, jeg er vågen det skal du også være...
"Hjælp" til at pakke indkøb ud eller pakke gaver ind
At komme hjem med noget nyt dyrt legetøj og så katten leger i timevis
med emballagen i stedet...
At finde et af de sorte huller, hvor kattelegetøj altid samles...
At undskylde overfor naboen, fordi katten rendte derind da døren var
åben...

Kunne jo fortsættes i det "uendelige" men syntes lige at der manglede
noget at grine lidt af en dag som i dag...
--
Med venlig hilsen & mIauu samt miauu fra landet ved regnbuen
Henrik & Anastacia samt Melissa

Fra : Camilla Baird

Dato : 12-06-03 10:13

On 12/06/2003 11:02, in article m3isrblld5.fsf@henrik.misbamsen.dk, "Henrik
Pedersen" <misbams@edb.invalid> wrote:

> [...]
>
> Kunne jo fortsættes i det "uendelige" men syntes lige at der manglede
> noget at grine lidt af en dag som i dag...

Ja Glæderne ved at have kat(te) er mangfoldige
Mvh Camilla
--
Camilla Baird mail@korat.dk
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 12-06-03 11:31

Henrik skrev
<Kattehår alle vegne også i maden osv>

Ja.............jeg "trøster" mig dagligt med at kattehår er
et af de få "tilsætningsstoffer" der ikke indeholder
kalorier og E-numre

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Ann K

Dato : 12-06-03 12:31

>Ja.............jeg "trøster" mig dagligt med at kattehår er
et af de få "tilsætningsstoffer" der ikke indeholder
kalorier og E-numre

<> Heyyy... det argument tager jeg hermed til mig!
Især når jeg for 117'ende gang undrer mig over, hvor i alverden alt det hår
dog kommer fra!?

Mvh Ann - samboende med 4 semilanghårskatte, 2 korthårskatte, en konstant
fældende korthåret hund og en langhåret ditto
Mad uden hår hører til gourmetretterne - også selv om det kun er koldskål

Fra : Niels Peter

Dato : 12-06-03 16:43

Marianne Hellemose wrote:
> [...]
>
> Ja.............jeg "trøster" mig dagligt med at kattehår er
> et af de få "tilsætningsstoffer" der ikke indeholder

Faktisk et glimrende fibertilskud

Niels Peter

Fra : H.O.T

Dato : 12-06-03 19:02

Du må ikke glemme

Når katten putter ind.....
fjerner visne blader i blomsteren
ligger sig i aviser og bøger når man skal læse
Gemmer ens tandbørste i kattegruset....(suk)

Henrik og Miv

ps. og tænk på al den tid, hvor man ryder op i..........
Hvad skulle man dog bruge den til.......

---