Notebook: Toshiba Portégé 3440CT
Fra : Fam. Gunst

Dato : 29-03-01 18:31

Hej

Idet ønsker at medbringer min bærbare til og fra universitet har jeg
overvejet Toshiba Portégé 3440CT. Dog undrer det mig, at notebooken er
forholdsvis billige, 9.9700,00,- inkl. moms på www.edbpriser.dk, idet prisen
på Toshiba's website er hele 24.095,00,-
Hvorfor denne store besparelse? Under specifikationerne opgiver Toshiba
notebooken som en Pentium III 500Mhz, er denne model udstyret med SpeedStep
teknologi?
Følger der en CD-rom expansion bay og/eller diskette drev med? Er det
indbygget netkort?
Notebooken skal primært bruges til tekstbehandling og regneark, samt mindre
multimedie programmer - er denne model kvalificeret til formålet?
Har nogen gode/dårlige erfaringer med produktet

På forhånd tak

Jacob Gunst, Hjørring

Fra : Peter Løkke

Dato : 29-03-01 18:38

Jeg har også forhørt mig lidt på dette meget gode tilbud, og kan vist svare
på de fleste af dine spørgsmål:
En P3-500 er IKKE udstyret med Speedstep, der er INGEN cd-rom expansionbay
med, men der medfølger et USB diskettedrev. Der er indbygget netkort vis en
'network adapter' som medfølger.

Håber det hjalp lidt. Jeg overvejer meget kraftigt selv at købe en, ved dog
ikke lige hvor jeg skal stampe 10 kilo op henne (plus 1000-1500 for et
externt PC-card CD-rom drev). Har du ikke nogen penge jeg kan låne ))

- Peter