GULE REV
Fra : ib.ludvigsen

Dato : 11-06-03 13:46

Er der nogen der har været på det gule rev fornyligt ?
skal derover på tirsdag

Ludvig

Fra : Winnie

Dato : 11-06-03 14:51

yep - der er mange sej....ikke så mange torsk - ellers morsomt fiskeri!
God tur!

Fra : Thomas Johansen

Dato : 11-06-03 17:17

Var der ude i Lørdags d7/6. Der blev taget en del pæne torsk der i blandt
en på 13 kg. ellers var de fleste fra 3 - 8kg. der blev også fanget ret
mange sej store som små...
Plus et par makreller,

men der var da fisk til alle mand..

Knæk og bræk..

Thomas.

Fra : ib.ludvigsen

Dato : 11-06-03 17:42

OK
Tak for svarene, det var fordi der på tekst tv stod at der ingen torsk var
på revet !!!

Men jeg kan se nu at det nok har været en enkelt dag

Hejsa Ib

Fra : Thorkil Jensen

Dato : 15-06-03 20:34

Så venter vi spændt på en fangstrapport Ib