Gæsteværelset dag 5
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 11-06-03 13:03

Alt går fint, babyerne trives og jeg bliver mere og mere
overbevist om at de er ældre end vi først skød dem til,
de er stadig "usikre" på benene, men det forhindre dem
ikke i at tumle rundt med stor fornøjelse, et par af dem
har vist stor interesse for dåsemad uden dog rigtig at
have forstået hvad det er, der er ikke mere noget "slapt"
over dem, heller ikke over deres lunger *GG*

Hvis nogle af jer iøvrigt vil høre nærmere om "problemerne" omkring
"gæsteværelset" så svarer jeg gerne privat.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : AEK

Dato : 11-06-03 13:27

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@mail.dk> skrev i en meddelelse

> der er ikke mere noget "slapt" over dem, heller ikke over deres lunger
*GG*

Hæ hæ, så er jeg straks mere rolig
Og du har fået liv og glade dage på Lolland igen *G*

/ Anya.

Fra : Pia J

Dato : 11-06-03 14:07

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@mail.dk> wrote in message
> [...]
> have forstået hvad det er, der er ikke mere noget "slapt"
> over dem, heller ikke over deres lunger *GG*

Det lyder rigtig hyggeligt, jeg er ret misundelig :)

:Pia