Dagens smil ;-)
Fra : AEK

Dato : 11-06-03 11:04

Tøsen er i fuld gang med at banke sin " æggeskal " - den får på fulde skrald
gennem hele hytten.
På et tidspunkt, ryger den ind under radiatoren - tæt på Oscars soveplads.
Han ligger på en gl. kuffert, hvor der er placeret en coca cola papkasse (
hans yndlingsplads).

Oscar opfatter hurtigt ( underligt nok ), at hans placering kan udnyttes.
Tøsen står med rumpetten i luften, for at komme ind under radiatoren
Oscar ligger med " et skævt smil " ( hvis ellers en kat kan det ). Jeg kan
næsten høre ham tænke : skal ,skal ikke....
Poten bliver hævet, og Tøsen får et klap i numsen - med det resultat, at hun
springer op i luften af forskrækkelse....
Jeg skriger af grin, Oscar ligger meget uskyldigt ( som om, at han intet
kender til dasken ) og Tøsen går atter på æggeskaljagt, da hun er kommet sig
over chokket ( max. 2 sekunder ).

Det var for fedt.
Ville lige dele det med I andre kattetossede.

/ Anya og de farlige rødder.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 11-06-03 11:35

Anya skrev
<Poten bliver hævet, og Tøsen får et klap i numsen - med det resultat, at
hun springer op i luften af forskrækkelse....>

*GG* Hvad er det, med de "uopdragne" knægte, Baby
har lige brugt 15 min. til "skrigende" med "100km. i timen" at jagte en
spyflue,hvorpå Fnugger i kraft af sin størrelse og vægt skubber hende væk og
æder fluen for næsen af hende, der er simpelthen ingen retfærdighed til
)

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : AEK

Dato : 11-06-03 13:25

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> æder fluen for næsen af hende, der er simpelthen ingen retfærdighed til

Tsk tsk - dumme, onde Fnugger )

/ Anya.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 11-06-03 17:35

"AEK" <2468SLETTES@jubiimail.dk> writes:

> [...]
> kender til dasken ) og Tøsen går atter på æggeskaljagt, da hun er kommet sig

rotflolscfa

> Det var for fedt.
> Ville lige dele det med I andre kattetossede.

Tak

--
Med venlig hilsen & mIauu samt miauu fra landet ved regnbuen
Henrik & Anastacia samt Melissa

Fra : AEK

Dato : 11-06-03 20:04

"Henrik Pedersen" <misbams@edb.invalid> skrev i en meddelelse

Min underbo har en hankat- hun er mere pjattet med ham, end jeg er med
mine - OG det siger en del )
INTET er godt nok til ham.
Hun fodrer ham med Whiskas, som hun siger : det er dyrt, så det må være det
bedste .
Hmm, jeg fortalte så en smule om foder. Og at hun kunne få noget af mig, som
hun kunne prøve.
Det ville hun gerne - dog havde hun tidligere købt noget hos dyrlægen, som
katten nægtede at spise.
Den vil KUN spise Whiskas.

Jeg fik i dag foder. Jeg daffede ned til hende med en pose ( RC Light og
Oral Care fra Hills ).
Hun takkede, men var overbevist om, at der intet var at gøre . Katten er 5
år, og har altid fået Whiskas.

Hun har netop givet lyd fra sig ))))
Katten var gået total i selvsving. Havde arbejdet på fulde tryk, for at få
åbnet posen.
Da de havde åbnet den, var han straks gået i krig med at spise - og var ikke
til at få væk der fra.....
Sådan kan det gå *G*.
Så i morgen skal hun til dyrhandleren og have købt ind - hi hi.

Er det ikke skøøøøønt *S*

/ Anya, Oscar ( som var ved at flænse pakken med foderet,for at få den åbnet
NU! ).

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 11-06-03 22:30

> [...]

> åbnet posen.
> Da de havde åbnet den, var han straks gået i krig med at spise - og var ikke

*GGG* Minder mig om Melissa's første indtryk af Hills senior, før var
det 3 forskellige slags kitekat. For hun ville ikke nødvendigvis
spise det samme hver dag/hele dagen. Men da hun fik en lille dosis
senior kunne jeg ret beset smide det andet ud...

> Sådan kan det gå *G*.
> Så i morgen skal hun til dyrhandleren og have købt ind - hi hi.
>
> Er det ikke skøøøøønt *S*

Bestemt

Fra : Kate

Dato : 14-06-03 18:05

"AEK" <2468SLETTES@jubiimail.dk> wrote in

> Oscar ligger med " et skævt smil " ( hvis ellers en kat kan det
> ). Jeg kan næsten høre ham tænke : skal ,skal ikke....

Hæhæhæ, jeg kender godt det udtryk Da Sofie og Johan var meget
yngre misser kunne jeg se på Johan når han tænkte på at drille/mobbe
Sofie. Hvis en kat havde kunnet grine højt havde han ofte gjort det.
Han elskede at drille Sofie fordi hun blev så hamrende gal. Han prøvede
en enkelt gang at nidstirre Oliwer væk fra ynglings sovepladsen, men da
Oliwer ikke reagerede, men nærmere fik et inviterende udtryk i
ansigtet, endte Johan med opgivende at lægge sig ned ved Oliwer. Jeg
grinte altså også af dem.

De er nu altså herlige at iagtage de små

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer