Ide / Slagteheste, trandsporter
Fra : Jynis

Dato : 11-06-03 07:24

Hej alle
Indlægget om opskrifter gav mig en ide, der måske kunne være med til
atformindske de plagende og mishandlende trandsporter.
Når nogen har en hest , der skal slagtes , så skriv et indlæg om det her i
gruppen med dato , pris og sted. Så kan interesrede henvende sig og
bestille. At nogen ikke kan spise sin ejen hest er vel forståeligt nok , men
derfor kan andre vel godt.
Hvis det ikke kan lade sig gøre her , er der så ikke nogen der kan finde ud
af at lave en side med salg af hestekød , så vi kan få lavet et sopert
marked og en værdig afslutning på hestenes liv.
Hvad mener i ? Mvh.
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : Nina Svanholm

Dato : 19-06-03 15:00

Hej

Har gået lidt og tænkt over dit indlæg, og jeg synes ide´en er god nok, men
jeg tror altså ikke at der er ret mange der spiser hestekød i Danmark,
derfor -desværre, tror jeg heller ikke at det vil kunne fungere.
Da jeg fik slagtet tre af mine, fik jeg af vide at jeg ikke kunne få noget
for dem, simpelthen fordi der ikke er nogen der spiser hest her hjemme.

Venlig hilsen Nina Svanholm.