MS Windows
briani 27239
Store ikoner i åbn og gem dialogboksen
Fra : Snemanden

Dato : 11-06-03 20:11

Er der ikke en der har en løsning på dette problem.
Når jeg skal åbne et billede i et grafikprogram, kommer dialogboksen fint
frem, men alle filer er vist som store ikoner med miniature af billedet. Jeg
kan godt ændre udseenet til detaljer med vis-knappen, men da jeg har mange
billeder i hver mappe er det skideirriterende, at den først skal vise dem
alle som miniaturer. Det samme sker når jeg skal gemme. Næste gang jeg vil
åbne eller gemme starter problemet forfra. I stifinderen er der ingen
problemer med at huske indstillingerne.
Jeg bruger XP Pro, uden servicepack.

Niels

Fra : Leo E

Dato : 12-06-03 05:02

"Snemanden" <snemanden@grennet.gl> wrote in message news:<p9LFa.2110$P16.658@news.get2net.dk>...
> Er der ikke en der har en løsning på dette problem.
> Når jeg skal åbne et billede i et grafikprogram,
hvilket program? kommer dialogboksen fint

Fra : Snemanden

Dato : 13-06-03 04:46

PaintShopPro 7, samt når jeg skal gemme billeder fra nettet. Gælder også
Corel Photo Paint 10. Kan man ikke slippe helt for den funktion?