|
| De små "gule" bjælker bliver vist under pr~ Fra : Henrik Sørensen |
Dato : 10-06-03 22:50 |
|
Jaa subj. lyder nok lidt skørt..
Men sagen er den at når man kører musen over en ting i processorlinien
kommer den lille gule "bjælke" frem..
Men mit problem er bare at min processorlinie "skjuler" den.. Dvs at man
ikke kan se hvad der står..
Og det er sku lidt irriterende, jeg har en fornemmelse af at den er lidt
"for øverst". ;)
Hvordan dælen fikser jeg dette.??
--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.
| |
Madsen (10-06-2003)
| Kommentar Fra : Madsen |
Dato : 10-06-03 23:12 |
|
Henrik Sørensen skrev:
> Men mit problem er bare at min processorlinie "skjuler" den.. Dvs
> at man ikke kan se hvad der står..
Jeg tror det er en bug i WinXP som jeg selv lider under. Det hjælper
altid at genstarte her, men efter et stykke tid begynder de atter at
komme frem bagved proceslinien.
Hvis du finder en løsning så må du meget gerne sige til.
--
Med venlig hilsen
Madsen.
| |
Henrik Sørensen (11-06-2003)
| Kommentar Fra : Henrik Sørensen |
Dato : 11-06-03 05:43 |
|
Madsen wrote:
> Henrik Sørensen skrev:
>
>> Men mit problem er bare at min processorlinie "skjuler" den.. Dvs
>> at man ikke kan se hvad der står..
>
> Jeg tror det er en bug i WinXP som jeg selv lider under. Det hjælper
> altid at genstarte her, men efter et stykke tid begynder de atter at
> komme frem bagved proceslinien.
>
Hmm.. Kedeligt.. Det er åbenbart noget alle lider under... :-/
> Hvis du finder en løsning så må du meget gerne sige til.
Hehe. Ja i lige måde.. !!
--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.
| |
Knud Gert Ellentoft (11-06-2003)
| Kommentar Fra : Knud Gert Ellentoft |
Dato : 11-06-03 13:31 |
|
Henrik Sørensen <aaa@bbb.invalid> skrev :
>Hmm.. Kedeligt.. Det er åbenbart noget alle lider under... :-/
Nej, men spørg ikke hvorfor jeg ikke lider af det.
--
Knud
| |
Madsen (11-06-2003)
| Kommentar Fra : Madsen |
Dato : 11-06-03 21:56 |
|
Knud Gert Ellentoft skrev:
> Hvorfor
> Ikke hvordan
D'OH!
Nå, men jeg låser den fordi at den bliver en anelse lavere
når man gør det og desuden så er jeg træt af at se på de her
lodrette justeringsstreger, men jeg kan helt klart vænne mig
til det, hvis det viser sig at det løser problemer med de
gule bokse.
--
Med venlig hilsen
Madsen.
| |
Pico (11-06-2003)
| Kommentar Fra : Pico |
Dato : 11-06-03 23:27 |
|
Madsen wrote:
> Knud Gert Ellentoft skrev:
>
>> Hvorfor
>> Ikke hvordan
>
> D'OH!
>
> Nå, men jeg låser den fordi at den bliver en anelse lavere
Jeg har lige prøvet at låse den og jeg vil give dig ret i at det er
en "anelse", meget lille anelse
> når man gør det og desuden så er jeg træt af at se på de her
> lodrette justeringsstreger, men jeg kan helt klart vænne mig
> til det, hvis det viser sig at det løser problemer med de
> gule bokse.
Nå de 2 x 7 prikker, dem anede jeg ikke man kunne få væk, de
genere ikke mig, men sådan er der så meget.
--
Med venlig hilsen
Pico
| |
Madsen (11-06-2003)
| Kommentar Fra : Madsen |
Dato : 11-06-03 23:32 |
|
Pico skrev:
> Nå de 2 x 7 prikker, dem anede jeg ikke man kunne få væk, de
> genere ikke mig, men sådan er der så meget.
Jeg kan helt klart også vænne mig til dem, men jeg vil hellere
være foruden. Sådan har vi jo vores små individuelle særheder. :)
--
Med venlig hilsen
Madsen.
| |
preben nielsen (11-06-2003)
| Kommentar Fra : preben nielsen |
Dato : 11-06-03 16:28 |
|
"Henrik Sørensen" <aaa@bbb.invalid> skrev i en meddelelse
news:3ee6b363$0$48906$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> Hmm.. Kedeligt.. Det er åbenbart noget alle lider under... :-/
Næh, det er det ikke....
--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk
| |
Madsen (11-06-2003)
| Kommentar Fra : Madsen |
Dato : 11-06-03 13:42 |
|
Knud Gert Ellentoft skrev:
> Nej, men spørg ikke hvorfor jeg ikke lider af det.
Heldige asen.
--
Med venlig hilsen
Madsen.
| |
Henrik Sørensen (11-06-2003)
| Kommentar Fra : Henrik Sørensen |
Dato : 11-06-03 13:58 |
|
Madsen wrote:
> Knud Gert Ellentoft skrev:
>
>> Nej, men spørg ikke hvorfor jeg ikke lider af det.
>
> Heldige asen.
Ja det må du nok sige.. Damn det er irriterende..! :-/
--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.
| |
Henrik Sørensen (11-06-2003)
| Kommentar Fra : Henrik Sørensen |
Dato : 11-06-03 14:04 |
|
Madsen wrote:
> Knud Gert Ellentoft skrev:
>
>> Nej, men spørg ikke hvorfor jeg ikke lider af det.
>
> Heldige asen.
Hey Madsen. prøv at "låse" processorlinien op..
--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.
| |
Knud Gert Ellentoft (11-06-2003)
| Kommentar Fra : Knud Gert Ellentoft |
Dato : 11-06-03 14:27 |
|
Henrik Sørensen <aaa@bbb.invalid> skrev :
>Hey Madsen. prøv at "låse" processorlinien op..
Min er ikke låst og har aldrig været det, men mon det er årsag il
problemet?
--
Knud
| |
Mikael Nørrelund And~ (11-06-2003)
| Kommentar Fra : Mikael Nørrelund And~ |
Dato : 11-06-03 16:11 |
|
Knud Gert Ellentoft skrev:
[Proceslinien]
> Min er ikke låst og har aldrig været det, men mon
> det er årsag til problemet?
Jeg er også stødt på problemet og har altid min
proceslinien låst, så det er nok der problemer
opstår.
--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen
Mail adressen virker.
| |
Madsen (11-06-2003)
| Kommentar Fra : Madsen |
Dato : 11-06-03 14:05 |
|
Henrik Sørensen skrev:
> Damn det er irriterende..! :-/
Min blev genstartet i morges omkring ved 8-tiden og den er stadig ikke
begyndt at vise skiltene bagved proceslinien. Andre gange gør den det
få timer efter at den er blevet startet, så det er måske et eller andet
program eller driver som er skyld i det. Det er blot aldrig lykkedes
mig at gennemskue hvad der præcist udløser det, desværre.
--
Med venlig hilsen
Madsen.
| |
Madsen (11-06-2003)
| Kommentar Fra : Madsen |
Dato : 11-06-03 14:22 |
|
Henrik Sørensen skrev:
> Hey Madsen. prøv at "låse" processorlinien op..
Er det virkelig det eneste der skal til? Det ville ikke være så
ringe endda. :)
--
Med venlig hilsen
Madsen.
| |
Henrik Sørensen (11-06-2003)
| Kommentar Fra : Henrik Sørensen |
Dato : 11-06-03 14:25 |
|
Madsen wrote:
> Henrik Sørensen skrev:
>
>> Hey Madsen. prøv at "låse" processorlinien op..
>
> Er det virkelig det eneste der skal til? Det ville ikke være så
> ringe endda. :)
Ja og når jeg låser igen, virker det endnu..
--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.
| |
Madsen (11-06-2003)
| Kommentar Fra : Madsen |
Dato : 11-06-03 14:33 |
|
Knud Gert Ellentoft skrev:
> Min er ikke låst og har aldrig været det, men mon det er årsag il
> problemet?
Det kan godt være at det er det for min har altid været låst. Jeg låser
den kun op hvis jeg skal have ændret på noget nede i hurtigstart, eller
noget i den stil.
Nu kan jeg af gode grunde ikke se om det har hjulpet, da skiltene kom
op foran proceslinien inden jeg slog låsen fra, men jeg vil holde et
vågent øje med den. Det tyder jo da indtil videre på at det har hjulpet
hos Henrik, så det lover godt.
--
Med venlig hilsen
Madsen.
| |
Henrik Sørensen (11-06-2003)
| Kommentar Fra : Henrik Sørensen |
Dato : 11-06-03 14:39 |
|
Madsen wrote:
> Knud Gert Ellentoft skrev:
>
>> Min er ikke låst og har aldrig været det, men mon det er årsag il
>> problemet?
>
> Det kan godt være at det er det for min har altid været låst. Jeg
> låser den kun op hvis jeg skal have ændret på noget nede i
> hurtigstart, eller noget i den stil.
>
> Nu kan jeg af gode grunde ikke se om det har hjulpet, da skiltene kom
> op foran proceslinien inden jeg slog låsen fra, men jeg vil holde et
> vågent øje med den. Det tyder jo da indtil videre på at det har
> hjulpet hos Henrik, så det lover godt.
Ja. jeg skulle selv ændre noget, og så lige pludselig at de var øverst
igen.. Hehe..
--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.
| |
Madsen (11-06-2003)
| Kommentar Fra : Madsen |
Dato : 11-06-03 14:46 |
|
Henrik Sørensen skrev:
> Ja. jeg skulle selv ændre noget, og så lige pludselig at de var
> øverst igen.. Hehe..
Jeg mener altså bare at jeg har prøvet det før og blev skuffet efter
nogle dage, men det var måske værd at prøve igen. Nu har jeg i hvert
tilfælde låst den op. :)
--
Med venlig hilsen
Madsen.
| |
Pico (11-06-2003)
| Kommentar Fra : Pico |
Dato : 11-06-03 20:48 |
|
Madsen wrote:
> Henrik Sørensen skrev:
>
>> Ja. jeg skulle selv ændre noget, og så lige pludselig at de var
>> øverst igen.. Hehe..
>
> Jeg mener altså bare at jeg har prøvet det før og blev skuffet efter
> nogle dage, men det var måske værd at prøve igen. Nu har jeg i hvert
> tilfælde låst den op. :)
Jeg har aldrig haft proceslinien låst og har ikke anet at det problem
eksisterede før I skrev om det, så det er muligt det er der som Knud
Gert Ellentoft skriver.
Jeg er lidt nysgerig, hvorfor låser i linien ?
--
Med venlig hilsen
Pico
| |
Edmund (11-06-2003)
| Kommentar Fra : Edmund |
Dato : 11-06-03 21:46 |
|
Pico wrote:
> Jeg har aldrig haft proceslinien låst
Det kan da ikke passe :)
Den er da låst som standard når man installerer XP
--
Mvh Edmund
| |
Pico (11-06-2003)
| Kommentar Fra : Pico |
Dato : 11-06-03 23:23 |
|
Edmund wrote:
> Pico wrote:
>
>> Jeg har aldrig haft proceslinien låst
>
> Det kan da ikke passe :)
>
> Den er da låst som standard når man installerer XP
Det kan godt være, men altså ikke min Jeg har da installeret XP
nogle gange og der har den ikke været låst. Hvordan mon jeg gør
--
Med venlig hilsen
Pico
| |
Madsen (11-06-2003)
| Kommentar Fra : Madsen |
Dato : 11-06-03 21:28 |
|
Pico skrev:
> Jeg er lidt nysgerig, hvorfor låser i linien ?
Højreklikker på den og vælger 'Lås proceslinie', eller hvad det nu
end hedder på dansk. (Her hedder det 'Lock the Taskbar').
--
Med venlig hilsen
Madsen.
| |
Knud Gert Ellentoft (11-06-2003)
| Kommentar Fra : Knud Gert Ellentoft |
Dato : 11-06-03 21:44 |
|
Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev :
>Pico skrev:
>
>> Jeg er lidt nysgerig, hvorfor låser i linien ?
>
>Højreklikker på den og vælger 'Lås proceslinie', eller hvad det nu
>end hedder på dansk. (Her hedder det 'Lock the Taskbar').
Hvorfor
Ikke hvordan
--
Knud
| |
Madsen (12-06-2003)
| Kommentar Fra : Madsen |
Dato : 12-06-03 19:58 |
|
Henrik Sørensen skrev:
> Ja og når jeg låser igen, virker det endnu..
Bliver det ved med at virke hos dig selvom du har låsen slået til
så? Nu har min kørt siden i går med låsen slået fra og skiltene
kommer stadig frem foran proceslinien, så det tyder alligevel på
at det har noget med den lås at gøre.
--
Med venlig hilsen
Madsen.
| |
Henrik Sørensen (12-06-2003)
| Kommentar Fra : Henrik Sørensen |
Dato : 12-06-03 21:05 |
|
Madsen wrote:
> Henrik Sørensen skrev:
>
>> Ja og når jeg låser igen, virker det endnu..
>
> Bliver det ved med at virke hos dig selvom du har låsen slået til
> så? Nu har min kørt siden i går med låsen slået fra og skiltene
> kommer stadig frem foran proceslinien, så det tyder alligevel på
> at det har noget med den lås at gøre.
Ja det gør.. Har virket lige siden..
--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.
| |
Madsen (12-06-2003)
| Kommentar Fra : Madsen |
Dato : 12-06-03 21:16 |
|
Henrik Sørensen skrev:
> Ja det gør.. Har virket lige siden..
Ok. Det lyder så mærkeligt at det skulle virke for evigt blot ved
at låse den op og låse den igen, men man skal aldrig sige aldrig.
Microsofts veje er uransagelige ;)
--
Med venlig hilsen
Madsen.
| |
Henrik Sørensen (12-06-2003)
| Kommentar Fra : Henrik Sørensen |
Dato : 12-06-03 21:22 |
|
Madsen wrote:
> Henrik Sørensen skrev:
>
>> Ja det gør.. Har virket lige siden..
>
> Ok. Det lyder så mærkeligt at det skulle virke for evigt blot ved
> at låse den op og låse den igen, men man skal aldrig sige aldrig.
> Microsofts veje er uransagelige ;)
Ja det kan du have ret i..
Btw. for at snakke om noget helt andet, kan man ikke få
QuoteFix til at sætte makøren nede under indlæget oven over min
signatur.?
--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.
| |
Madsen (12-06-2003)
| Kommentar Fra : Madsen |
Dato : 12-06-03 21:34 |
|
Henrik Sørensen skrev:
> Btw. for at snakke om noget helt andet, kan man ikke få
> QuoteFix til at sætte makøren nede under indlæget oven over min
> signatur.?
Jo, det burde den gøre hvis du fjerner fluebenet i 'Sæt markøren i
toppen'. Hopper den ned under signaturen da?
Krydspostet til: dk.edb.system.ms-windows og
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express.
FUT til: dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express.
FUT?, se: < http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut>.
--
Med venlig hilsen
Madsen.
| |
Madsen (22-06-2003)
| Kommentar Fra : Madsen |
Dato : 22-06-03 00:39 |
|
Madsen skrev:
> Nu kan jeg af gode grunde ikke se om det har hjulpet, da skiltene
> kom op foran proceslinien inden jeg slog låsen fra, men jeg vil
> holde et vågent øje med den. Det tyder jo da indtil videre på at
> det har hjulpet hos Henrik, så det lover godt.
Men nu er det galt igen her og jeg har kørt med proceslinien låst op
lige siden, så det er altså ikke den eneste årsag her. Mente nok at
jeg havde forsøgt det tidligere.
< http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/labels_bag_proceslinie.png>
--
Med venlig hilsen
Madsen.
| |
Madsen (22-06-2003)
| Kommentar Fra : Madsen |
Dato : 22-06-03 00:47 |
|
Madsen skrev:
> Men nu er det galt igen her og jeg har kørt med proceslinien låst op
> lige siden, så det er altså ikke den eneste årsag her.
Glemte at nævne at jeg ikke kan få skiltene om foran proceslinien ved
at låse den og låse den op igen pt. Den eneste måde jeg kan få dem
foran er at rykke proceslinien op i toppen af skærmen (eller også at
genstarte, men det gider jeg ikke lige nu).
Hvis jeg rykker proceslinien ned i bunden igen, så er skiltene stadig
bagved proceslinien, så nu vil jeg prøve at have proceslinien i toppen
af skærmen i stedet. Måske man kan vænne sig til det hvis man giver det
lidt tid og tålmodighed.
--
Med venlig hilsen
Madsen.
| |
le01@paradis.tdcadsl~ (11-06-2003)
| Kommentar Fra : le01@paradis.tdcadsl~ |
Dato : 11-06-03 07:18 |
|
Henrik Sørensen <aaa@bbb.invalid> wrote in message news:<3ee65287$0$48893$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> Jaa subj. lyder nok lidt skørt..
>
> Men sagen er den at når man kører musen over en ting i processorlinien
> kommer den lille gule "bjælke" frem..
>
> Men mit problem er bare at min processorlinie "skjuler" den.. Dvs at man
> ikke kan se hvad der står..
> Og det er sku lidt irriterende, jeg har en fornemmelse af at den er lidt
> "for øverst". ;)
>
> Hvordan dælen fikser jeg dette.??
Hej
hvis det er en hjælp, så er der et program her, der kan gøre
linjen gennemsigtig: www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=239
det er Customizer xp
Hilsen: Leo
| |
Henrik Sørensen (11-06-2003)
| Kommentar Fra : Henrik Sørensen |
Dato : 11-06-03 09:07 |
|
le01@paradis.tdcadsl.dk wrote:
> Henrik Sørensen <aaa@bbb.invalid> wrote in message
> news:<3ee65287$0$48893$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
>>
>> Hvordan dælen fikser jeg dette.??
> Hej
> hvis det er en hjælp, så er der et program her, der kan gøre
> linjen gennemsigtig: www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=239
> det er Customizer xp
Tak Leo, men jeg er ikke lige ude efter noget tweak...
Men hellere en løsning..
--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.
| |
John (11-06-2003)
| Kommentar Fra : John |
Dato : 11-06-03 18:21 |
|
"Henrik Sørensen" <aaa@bbb.invalid> skrev i en meddelelse
news:3ee65287$0$48893$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Jaa subj. lyder nok lidt skørt..
>
> Men sagen er den at når man kører musen over en ting i processorlinien
> kommer den lille gule "bjælke" frem..
>
> Men mit problem er bare at min processorlinie "skjuler" den.. Dvs at man
> ikke kan se hvad der står..
> Og det er sku lidt irriterende, jeg har en fornemmelse af at den er lidt
> "for øverst". ;)
>
> Hvordan dælen fikser jeg dette.??
Sært....det har jeg _aldrig_ selv oplevet. Men det er der åbenbart mange der
har ???? Jeg har aldrig haft min proceslinie låst.
--
MVH
John K Hansen
www.jkhansen.dk
(Fjern NOPE fra E-mail adresse)
| |
|
|