PHP og get strings..
Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 11-06-03 01:54

Hej.

Følgende PHP-kode:

   <?php

   # phpinfo();

   while(list($key, $value) = each($HTTP_GET_VARS))
   {
      echo "$key = $value\n";
   }

   if (!($large)){
      echo " :: large has NOT been set";
   }

   ?>

Kaldes med ?large=test

Og giver følgende output:

large = test :: large has NOT been set

Er der noget jeg gør helt helt forkert? Jeg kan ikke få min gamle
php-kode, som har virket fint med php v4.2.1 (mener jeg det var), til
at virke med en ny server, som kører v4.3.1 ..

Henrik

Fra : Allan E

Dato : 11-06-03 06:06

Henrik Koksby Hansen wrote:
> Er der noget jeg gør helt helt forkert? Jeg kan ikke få min gamle
> php-kode, som har virket fint med php v4.2.1 (mener jeg det var), til
> at virke med en ny server, som kører v4.3.1 ..

Det er nok fordi globals default er slået fra på nyere phpoåsætninger. Du
skal istedet nu bruge $_GET['large'], for at fange din variabel.
Se evt. http://dk.php.net/manual/en/language.variables.predefined.php

Mvh Allan E

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 11-06-03 10:39

>Det er nok fordi globals default er slået fra på nyere phpoåsætninger. Du
>skal istedet nu bruge $_GET['large'], for at fange din variabel.
>Se evt. http://dk.php.net/manual/en/language.variables.predefined.php
[...]

Det var lige hvad jeg skulle bruge! Takker...

Henrik