Problemer med at se hjemmesider!
Fra : Freedom

Dato : 11-06-03 16:51

Efter jeg har sat en ny winxp op (den er lovlig) kan jeg ikke se nogle
bestemte giffiler på hjemmesider!!!

Jeg har instaleret java men det have ikke noget med det at gøre! Jeg har
kikket i mine internet indstillinger men kan ikke lige hitte ud af hvad det
skulle være, har prøvet lidt her og der, men mon ikk der er en som ved hvad
det kan skultes!?

Mvh
Iben

Fra : Freedom

Dato : 11-06-03 17:42

PS: jeg har instaleret Microsoft Virtual Machine det hjælper ikke noget!

Nogen der ved noget?

Iben

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-06-03 17:43

Freedom wrote:

> Efter jeg har sat en ny winxp op (den er lovlig) kan jeg ikke se nogle
> bestemte giffiler på hjemmesider!!!

Kan du ikke give os et par adresser, hvor du har problemet?

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Freedom

Dato : 11-06-03 17:59

Jo her:
http://www.lesami.dk/ på links siden, kan jeg ikke se de banner som der er i
starten, jeg ved de er der da jeg kan se dem på min mands computer;)))

Iben

Fra : Freedom

Dato : 11-06-03 20:49

Nogle af siderne siger udført med fejl på siden og så kan jeg ikke se
billederne!!!

Jeg er ved at få spat af det;))

Iben

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-06-03 22:51

Freedom wrote:

> Nogle af siderne siger udført med fejl på siden og så kan jeg ikke se
> billederne!!!

Det er meget svært at hjælpe dig, når du ikke fortæller, hvilke sider
der er tale om. Der er ganske givet tale om manglende plugins eller
forkert opsætning af din browser, men når vi ikke kan tjekke, hvad det
er, du ikke kan se, kan vi heller ikke hjælpe dig.

Du skrev i et tidligere indlæg, at du har problemer med at se bannere på
http://www.lesami.dk. Der er ingen bannere på den side. Der er et logo
med "Cattery Lesamy", er det det, du ikke kan se? Der er også en
Java-aplet, der laver bølgende vand under et billede af en kat. Hvis du
ikke kan se den, har du sandsynligvis ikke Java installeret. I så fald
kan du hente Java her:
http://java.sun.com/getjava/download.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Freedom

Dato : 11-06-03 23:03

> [...]
> Java-aplet, der laver bølgende vand under et billede af en kat. Hvis du
> ikke kan se den, har du sandsynligvis ikke Java installeret. I så fald

Kim undskyld jeg ikke var præsis nok, ja der er disse logo jeg ikke kan se
(jeg kalder dem banner men det er nk forkert!), samt billeder på denne side:

http://www2.blocket.se/search?q=&caller=nbl_s&l=0&category=31&where=3

Der hvor der står billeder kan jeg ikke se noget som helst! Java billedet
kan jeg godt se!

Iben

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-06-03 23:16

Freedom wrote:

> [...]
> (jeg kalder dem banner men det er nk forkert!), samt billeder på denne side:

Hmm. Får du små røde krydser, der hvor billedet skal sidde? Og er det
Internet Explorer, du bruger? I så fald kan det måske hjælpe at tømme
browserens cache. Klik på "Funktioner", og vælg "Internetindstillinger".
I indstillingsvinduet skal fanebladet "Generelt" være valgt, og du skal
så klikke på knappen "Slet filer".

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Freedom

Dato : 12-06-03 05:50

> [...]
> browserens cache. Klik på "Funktioner", og vælg "Internetindstillinger".
> I indstillingsvinduet skal fanebladet "Generelt" være valgt, og du skal

Internet Explorer 6.0 bruger jeg og nej der kommer ikke små krydser!! Jeg
har aldrig set dette før. Jeg har læst at IE 6.0 og winxp kan have svært
veed at klare java, men jeg har downloaded java fra den side som skriver om
det! Og det hjælper ikke!!!

Iben

Fra : SubZero69

Dato : 05-03-04 00:15

"Kim Ludvigsen" skrev d. 11-06-03 23:16 dette indlæg :

> [...]
"Internetindstillinger".
> I indstillingsvinduet skal fanebladet "Generelt" være valgt, og du

Hej Kim.

Undskyld jeg blander mig, men jeg har netop lige præcis det problem med
røde krydser i stedet for billeder på nogle hjemmesider. F.eks.
www.mail.com
Jeg har tømt cache´n. Virker stadig ikke. Hvad gør jeg?

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-03-04 00:44

SubZero69 wrote:

> Undskyld jeg blander mig,

Du blander dig skam ikke. Du svarer på et indlæg som er næsten ni
måneder gammelt - vi andre er såmænd færdige forlængst

> men jeg har netop lige præcis det problem med
> røde krydser i stedet for billeder på nogle hjemmesider. F.eks.
> www.mail.com
>
> Jeg har tømt cache´n. Virker stadig ikke. Hvad gør jeg?

Jeg har desværre ikke et bud på, hvad du ellers kan prøve. Tømningen af
cacheen plejer at være den magiske handling, der kan løse en masse
problemer i Internet Explorer (som jeg går ud fra, at du benytter).

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Johnny Jorgensen

Dato : 05-03-04 01:29

Hej! Røde krydser skyldes ofte defekt/manglende java. Får du et flot
Danmarkskort på denne side?: http://www.vintertrafik.dk/start.asp

Ellers er hjælpen lige her, og helt uden sure opstød:
http://hp.vector.co.jp/authors/VA012735/vm_en.html

Mvh JJ

Her er hjælp at hente

---

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-03-04 09:26

Johnny Jorgensen wrote:

> Hej! Røde krydser skyldes ofte defekt/manglende java. Får du et flot
> Danmarkskort på denne side?: http://www.vintertrafik.dk/start.asp

Får man ikke en manglende plugin-meddelelse ved defekt/manglende Java?
Desuden kunne jeg ikke umiddelbart finde noget Java på den nævnte side,
men ok, det kan komme på en af undersiderne, efter man har logget sig
ind.

> Ellers er hjælpen lige her, og helt uden sure opstød:
> http://hp.vector.co.jp/authors/VA012735/vm_en.html

Humor, du, humor. Forøvrigt viser dit link frem til Microsoft noget
bedagede udgave af Java. De fleste er bedre stillet ved at hente Suns
Java på http://www.java.com/en/download/manual.jsp.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 05-03-04 17:22

I news:40483987.5278@kimludvigsen.dk <Kim Ludvigsen>
<usenet@kimludvigsen.dk> skrev:

> Humor, du, humor. Forøvrigt viser dit link frem til Microsoft noget
> bedagede udgave af Java. De fleste er bedre stillet ved at hente Suns
> Java på http://www.java.com/en/download/manual.jsp.

Jeg har kæmpet med samme problem i over et år. Jeg har uden held
afprøvet alle råd givet herinde (den er oppe og vende jævnligt). Jeg har
prøvet Java både fra MS og Sun.

Alle opdateringer er installeret. (Jeg er forresten ret sikker på, at
problemet opstod i forbindelse med en opdatering af IE). Jeg kører
W98SE.

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : Froggy

Dato : 07-03-04 11:53

"Carsten Finn Rasmussen" <cfr@c.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> W98SE.
>
> --
> Carsten (3600), HELD er noget der indtræffer når grundige forberedelser

Som jeg har skrev tidligere (d.3/3) har jeg fået et lignende problem efter
opdatering af IE,
mystisk nok kun på én ud af tre PC'er, der alle kører under win'98. Jeg kan
sagtens se alle billeder på nettet -mit problem er bare at den IE på den ene
PC ikke vil vise *.jpg-billeder som ligger på vores eget netværk, men viser
de samme billeder helt fint, når de først er uploadet til serveren.

-nu vil jeg forsøge om en ominstallering hjælper -men det bliver med
krydsede fingre og tæer, for gad vide, hvad der så ikke virker bagefter?

Froggy