Hvilke Ram til Compaq 6620DK ?
Fra : onix

Dato : 11-06-03 20:05

Hej ved nogle hvilke ram der skal i denne maskine ?

Jeg har overhovdet ikke forstand på det - men ved bare at der er 256 MB
DDR-SDRAM i maskinen - men på nettet kan jeg se der er mange forskeliige
slags. hvilke skal jeg vælge ???

Ps.: Kan man putte DIMM ram i ?

Fra : /Ole

Dato : 11-06-03 20:59

Når det er en Compeq, skal du passe på, det er noget skrammel (undskyld jeg
generer din maskine) at købe ram og for så vidt andre ting til.Den skal køre
noget specielt ram, jeg ved ikke hvilke det er, jeg skriver bare lige for,
at du ikke bestiller noget tilfældigt. Det er sgu så surt at stå med noget
ubrugeligt.

/Ole

Fra : Henning

Dato : 11-06-03 21:15

On Wed, 11 Jun 2003 21:58:53 +0200, "/Ole"
<ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> wrote:

> [...]
>at du ikke bestiller noget tilfældigt. Det er sgu så surt at stå med noget

En gammel skrøne - utroligt der stadig er folk der tror på det! Køb
noget almindelig kvalitetsram, Kingston el.lign., så er der ingen
problemer.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk