Mærkelig shutdown i spil
Fra : J.

Dato : 11-06-03 17:36

Hej.

Min computer lukker umotiveret i spil. Uden varsling så lukker den ned. Det
mærkelige er, at der stadig er lys i power-LED'en. Hvis jeg prøver at starte
op igen, så går der 2 sek. og så lukker den ned igen. Kun hvis jeg tager
strømkablet fra i en 5-10 sek. kan jeg starte op igen.

Nogen der kender problemet og hvad man evt kan gøre.

Jeg har prøvet andre Driver til G-Kortet, lavet små ting i BIOS mht.AGP, men
intet har åbenbart virket.

System:
XP2000 (er ikke OC)
Asus A7V333
512MB Samsung
Win2k pro.
Palit Daytona GF4 Ti 4200 / 128MB
DX 9a

Krydspostet til dk.hardware.bundkort og dk.hardware

Fra : John Vedsegaard

Dato : 13-06-03 01:35

> [...]
> Palit Daytona GF4 Ti 4200 / 128MB
> DX 9a
>
> Krydspostet til dk.hardware.bundkort og dk.hardware

Krydspost er ikke populært melllem webbetjente, men sådan en er jeg dog
ikke.

Nogle spil er programmeret at tåber der ikke har forstand på det de laver.

Dit system burde være fint nok, faktisk bedre end mit.

John Vedsegaard

---
Udgående post er virusfri

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 16-06-03 06:43

"J." <jf483SLETDETTE@ofir.dk> wrote in message
> [...]
>
> Nogen der kender problemet og hvad man evt kan gøre.
>
> Jeg har prøvet andre Driver til G-Kortet, lavet små ting i BIOS mht.AGP,

Prøv at undersøge om din strømforsyning er stor nok.

Mikkel Selsøe Sørensen