Folkeskolen og erfaringer fra udlandet
Fra : Kaare Brandt Peterse~

Dato : 31-05-03 22:24

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 01-06-03 11:04

"Kaare Brandt Petersen" <kbp@imm.dtu.dk> skrev i en meddelelse
news:Pine.HPP.3.96.1030531231846.2546C-100000@isp...
Hej

Da jeg og min læreruddannede kæreste rejser til San Diego om et halvt års
tid, har vi ledt efter nogen der kunne hjælpe os med at skabe hende
kontakter der.

Det har vist sig noget vanskeligere end vi troede og vi har derfor
overvejet at starte en forening med navnet INSAF "Foreningen til fremme af
Internationalt Samarbejde i Folkeskolen" (se mere på
http://2302.dk/insaf), men jeg mangler stadig at føle mig helt sikker:

Eksisterer der virkelig endnu ikke en forening der fremmer internationale
erfaringer i folkeskolen?

Hilsen Kaare
--
Kaare Brandt Petersen - http://2302.dk

Prøv at søge på "jobswop". Det dækker ikke helt, men måske har de nogle
erfaringer I kan bruge.

VH Birgitte