Der bliver tavst en periode
Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 29-05-03 14:10

Afgangsprøverne er i fuld gang og sommerferien nærmer sig med raske skridt.
Næste års planlægning skal også medtænkes, så fra min side høres der ikke
mere i denne omgang.

Dette til glæde for Hedegaard med flere, der ikke kan debattere en sag uden
at der går personfnidder i den.

´Skulle han evt. læse dette her, vil han vide at jeg ikke mere kan læse hans
udgydelser, da jeg har sat ham i mit filter. Det gavner ikke nogen at
fortsætte den mudderkastning, som han har indledt,og da jeg gennem tiden har
konstateret at det ikke er debatten, men kun mudderkastningen, han ønsker,
så har vi vist ikke mere at sige hinanden.

Kun via dem, der kommenterer hans synspunkter vil jeg evt. kunne se hans
svar - men jeg tvivler på lødigheden af dem, så derfor . bye, bye.

God sommerferie til de fleste herinde.
--
ahw

Fra : J Hedegaard Povlsen

Dato : 30-05-03 21:55

Arne H. Wilstrup wrote:
> [...]
>
> ´Skulle han evt. læse dette her, vil han vide at jeg ikke mere kan læse hans
> udgydelser, da jeg har sat ham i mit filter.
Tak!

Lov mig nu, at jeg bliver derinde!

Med venlig hilsen
Jørn Hedegaard Povlsen

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 31-05-03 11:45

J Hedegaard Povlsen wrote:

> Tak!
>
> Lov mig nu, at jeg bliver derinde!
¨
Desværre nåede jeg ikke at effektuere det førend du kom med et nyt ubegavet
udfald. Men med et debatniveua som dit, så gør det hverken fra eller til, om
du får lov til at "leve" en dag eller mere i denne gruppe - det er alligevel
meningsløst at debattere med dig - og der er andre, der også har fået det
indtryk kan jeg forstå.

Men bliv endelig ved med at reklamere for den faggruppe, du tilhører - hvis
du er en værdig repræsentant for samme, så må man tørt konstatere at dine
underlødige argumenter ikke er undertruffet af nogen. Kort sagt: der er ikke
noget at prale af hvad begavelse anbelanger fra din side. Det er lige før
man får en vældig sympati for Connie Hedegaard, den fhv. konservative ping,
som du deler efternavn med - og det er noget af en indrømmelse, skulle jeg
hilse og sige.

Bortset fra denne kommentar og de to jeg lige har afsendt, så bliver det
sidste ord fra mig til dig - du er ikke værd at spilde sin tid på.

--
ahw

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 31-05-03 12:47

"Arne H. Wilstrup" <Karl@meget.smart.dk> skrev i en meddelelse
> Afgangsprøverne er i fuld gang og sommerferien nærmer sig med raske
skridt.
> Næste års planlægning skal også medtænkes, så fra min side høres der ikke
> mere i denne omgang.

Hvor lang tid varer en omgang?

NB:
Man skal holde, hvad man lover. Enhver god lærer ved, at det ikke er godt at
love noget, man ikke kan holde.

VH Birgitte - lover at kigge på NG af og til.

Fra : Jørn Hedegaard Povls~

Dato : 03-06-03 21:25

Birgitte Abkjær wrote:
> "Arne H. Wilstrup" <Karl@meget.smart.dk> skrev i en meddelelse

> skridt.

> Hvor lang tid varer en omgang?

Lad os håbe, den holder nogle år!

Med venlig hilsen
Jørn Hedegaard Povlsen

Fra : emil

Dato : 09-06-03 21:30

Ærgeligt. Jeg er ellers en af dem der følger dine indlæg med stor
interesse. Det er givtigt med en debattør der vægter saglige
argumenter højere end personfnidder.
Held og lykke med dine elever og god sommerferie!

Med venlig hilsen Emil

Som svar på:

Fra : Svend Pedersen

Dato : 18-06-03 11:36

"emil" <emilpaulsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ærgeligt. Jeg er ellers en af dem der følger dine indlæg med stor
> interesse. Det er givtigt med en debattør der vægter saglige
> argumenter højere end personfnidder.
> Held og lykke med dine elever og god sommerferie!

*LOL*

Fra : emil

Dato : 18-06-03 21:34

Hehe...det var nøjagtigt det svar jeg forventede fra dig. Der kan man bare se ;)