2 spørgsmål
Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 29-03-01 15:56

1. Jeg har lige købt en ny vadejakke, da den gamle var blevet lidt
"gammeldaws" - jeg havde egentlig håbet på at der var en ordning til at
fastgøre mit net på ryggen når jeg kystfisker - men ikke umiddelbart -
hvordan gør i andre ?

2. Jeg har hørt at jeg kan behandle min flueline med bilvoks - hvordan gør
jeg det, skal den først indsmøres - sidde lidt - og derefter rengøres, lidt
ligesom biler eller hvon ?

Ulrik Vadstrup

Fra : Ivan Vejsgård Nielse~

Dato : 29-03-01 16:49

Hej
Jeg benytter altid et vadebælte når jeg er på kysten. Hertil fast bindes
sneskonettet med et stykke reb (ca 1 m). Når jeg så fisker sætter jeg nettet
fast mellem bæltet og ryggen, således at netposen vender opad. Fordelene er at
det er nemt at få fat på og så at det giver lidt støtte til ryggen under en hel
dags fiskeri.

mvh ivan

Fra : Jesper Hansen

Dato : 29-03-01 21:12

Bilvoks ?
Næh - du skal bruge noget vinyl-makeup. Spray på og tør af.
Jesper

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 29-03-01 21:15

"Jesper Hansen" <bordum.hansen@get2net.dk> wrote in message
> Bilvoks ?
> Næh - du skal bruge noget vinyl-makeup. Spray på og tør af.
> Jesper
Oki - jeg havde heldigvis begge dele liggende - takker mange gange

Fra : Daniel Jørgensen

Dato : 30-03-01 08:22

Hej Ulrik.
Spray lidt på noget "wc" papir og træk linen igen det.
Så kan du samtidigt få strukket linen.
Mvh Daniel.