Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Hvoir er det billigst at handle med aktier~
Fra : Aalborg \(9000\)

Dato : 10-06-03 22:18

Har lovet en i familien at undersøge hvor det er billigst at handle aktier?
Derfor stiller jeg spørgsmålet her til den kyndige aktiehandler :)

Han har planer om at sælge for 121.000,- af en aktie....
Hvad vil det koste ham i kurtage? Altså det billigste sted?
Han ønkser derfor uden at videre invistere dem, men ikke nødvendigvis
på samme tid som salget!!

Er der nogen som har en rigtig god og billig kontakt til dette??

På forhånd tak!

Hilsen
Thomas

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-06-03 00:24

Aalborg (9000) wrote:

> Han har planer om at sælge for 121.000,- af en aktie....
> Hvad vil det koste ham i kurtage? Altså det billigste sted?

Der er vist flere, der tilbyder meget billige kurtager til nye kunder i
en opstartsperiode. For eksempel koster det kun 20 kroner i kurtage pr.
handel hos http://www.stocknet.dk i de første seks måneder.

Mine erfaringer med Stocknet er positive.

--
Mvh. Kim Ludvigsen