trimaran
Fra : john lundsgaard

Dato : 10-06-03 14:11

Jeg er nysgerrig!!!!!!!!!!

Jeg så i sidste weekend i Assens hovedskroget fra en trimaran der havde fået
tæsk - sådan rigtig mange tæsk. Senere fandt jeg inde på stranden i Tybrind
vig to sideskrog der også havde fået rigtig mange tæsk, og som kunne se ud
til at have siddet på den selv samme trimaran.

Jeg forhørte mig lidt omkring, og efter hvad rygtet vil vide, så var der
tale om en tysk ejet trimaran der var kolapset med 17 knob.

Der skulle vel ikke være en herinde der har hørt noget til den historie -
bare sådan for at få hele historien.

Hilsen John
--
Kig ind på
www.sitecenter.dk/highfield-ranch

Fra : Erik Breum Petersen

Dato : 11-06-03 07:26

Je jeg har også set skroget, og kan bekræfte at det ikke ser godt ud. Det
har ligget der i ret lang tid.
Men pontonerne i Tybrind, og tyske ejerskab er mere end jeg vidste.

Erik Breum Petersen
Fjern ??? fra min mailadresse