udlejning
Fra : dk.fritid.sejlads

Dato : 09-06-03 21:32

Hvad kræves der til båden for at man må udleje den til andre, med hensyn til
forsikring, udstyr etc?

Thomas

Fra : Christian Gammelgaar~

Dato : 09-06-03 22:14

meget........
man skal have en båd der kan flyde.....
Når du har ordnet det, så tjek http://www.sejlernet.dk/udlej3.htm

Venlig hilsen
Christian

Kom på søen og jeg smadre dig......

Fra : dk.fritid.sejlads

Dato : 10-06-03 12:27

Hovsa, der sneg sig vist en misundelig kommentar ind fordi "man" ikke sejler
så hurtig, misundelse er en grim ting. haha

Fra : Claus Tersgov

Dato : 09-06-03 22:23

"dk.fritid.sejlads" <bierstedif@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad kræves der til båden for at man må udleje den til andre, med hensyn til
> forsikring, udstyr etc?

Eftersom du jo selv hedder dk.fritid.sejlads og eftersom du befinder dig i en
gruppe, der netop omhandler fritidssejlads, skal du nok spørge i
dk.erhverv.sejlads....

Claus

Fra : Christian Gammelgaar~

Dato : 09-06-03 22:48

Har du set på linket jeg har skrevet......
Det burde forklare alt til Thomas, der IKKE er andet end en hvalros.... der
har lidt problemer med det kompjuter halløj.....

Christian