|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Suzuki eller Honda, hvad er jeres mening?! Fra : Thomas
 | 
 Dato :  07-06-03 21:22
 | 
 |  | Hej med jer
 
 Jeg kan ikke rigtig bestemme mig for hvad skal købe! jeg har kørt motor
 cykel i 2 år nu (MZ 150 ETZ) og nu er det fanme tid til noget med "lidt"
 mere riv i!
 
 Valget står mellem:
 
 Suzuki GS 650E     1983
 
 Honda Four 750     1973
 
 Disse to maskiner har jeg udset mig udelukkende pga. udseendet af den! Men
 nu kommer spørgsmålet til jer:
 
 hvad er fordelene og ulemperne ved de to motorcykler, jeg tænker på: pris,
 forsikring, køreglæde, reservedele, stabilitet osv.....!
 
 Hvis i kender til andre modeller som ligner ovenstående udseensmæssigt er i
 meget velkommende til at introducere.....!
 
 Mvh Thomas
 
 
 
 
 |  |  | 
  Martin Sørensen (07-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Martin Sørensen
 | 
 Dato :  07-06-03 21:30
 | 
 |  | > Jeg kan ikke rigtig bestemme mig for hvad skal købe! jeg har kørt
 > motor cykel i 2 år nu (MZ 150 ETZ) og nu er det fanme tid til noget
 > med "lidt" mere riv i!
 > Valget står mellem:
 > Suzuki GS 650E     1983
 > Honda Four 750     1973
 > Disse to maskiner har jeg udset mig udelukkende pga. udseendet af
 > den! Men nu kommer spørgsmålet til jer:
 > Hvis i kender til andre modeller som ligner ovenstående
 > udseensmæssigt er i meget velkommende til at introducere.....!
 
 Du kunne også prøve at kigge på Kawasaki Z650F fra starten af firserne. Den
 synes jeg ligner en del.
 Hvad der er mest tilgængeligt herhjemme, det ved jeg ikke, jeg kunne dog
 forestille mig at Honda'en er nemmest at skaffe reservedele til.
 
 signing off.. Martin Sørensen
 
 
 
 
 |  |  | 
  Ukendt (07-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  07-06-03 21:45
 | 
 |  | > Valget står mellem:
 >
 > Suzuki GS 650E     1983
 >
 > Honda Four 750     1973
 
 Klart Honda!
 Den er pænest og bedst. Suzuki er noget bøttejern.
 (hold kæft hvor usagligt)...
 
 Prøv dem hver for sig og køb den du mener er det bedste køb. Når cyklerne er
 så gamle er det svært at sige hvad der er det bedste køb. Jeg var selv
 heldig at finde en CB 1100 F'er til en ret god pris. Led selv. Hvis du leder
 efter Honda CB 750 - evt. inkl. Bold'or modellerne (750 - 900 - 1100)... Har
 du lidt mere at se på.. Dem er der mange af...
 
 Mvh
 Allan Rasmussen
 
 
 
 
 |  |  | 
  Steen Gruby (07-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Steen Gruby
 | 
 Dato :  07-06-03 21:49
 | 
 |  | 
 
            On Sat, 7 Jun 2003 22:21:52 +0200, "Thomas"
 <Thomas-Andersen@mail.dkFJERN> wrote:
 Hej Thomas.
 >
 >Valget står mellem:
 >
 >Suzuki GS 650E     1983
 >
 >Honda Four 750     1973
 >
 >Disse to maskiner har jeg udset mig udelukkende pga. udseendet af den! Men
 >nu kommer spørgsmålet til jer:
 >
 >hvad er fordelene og ulemperne ved de to motorcykler, jeg tænker på: pris,
 >forsikring, køreglæde, reservedele, stabilitet osv.....!
 >
 Tjaeh, der er 10 år mellem de to cykler, så alene af den grund ville
 jeg tage GS650'en.
 Jeg kender ikke Hondaen, men GS650 motoren er bundsolid, og næsten
 ikke til at tage livet af (Det er sådan en der sidder i min XN85).
 Det eneste kendte svage punkt er ladesystemet, men det er til at gøre
 noget ved for en rimelig pris.
 Mht. reservedele, så tror jeg at alle sliddele er til at få til begge
 cykler.
 Når det gælder de mere alvorlige dele, så er det min opfattelse at det
 kun er ophuggerne der er leveringsdygtige    Steen Gruby
 Suzuki XN85 Turbo
 Ducati Paso 750
 NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk |  |  | 
  Claus Rittig (08-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Claus Rittig
 | 
 Dato :  08-06-03 13:52
 | 
 |  | 
 
            "Steen Gruby" <steen.gruby@(at)gruby.dk> skrev i en meddelelse
 news:94j4evopjfmq2ndfolg7h9quipg79i3eob@4ax.com...
 > >Valget står mellem:
 > >
 > >Suzuki GS 650E     1983
 > >Honda Four 750     1973
 > Tjaeh, der er 10 år mellem de to cykler, så alene af den grund ville
 > jeg tage GS650'en.
 > Mht. reservedele, så tror jeg at alle sliddele er til at få til begge
 > cykler.
 > Når det gælder de mere alvorlige dele, så er det min opfattelse at det
 > kun er ophuggerne der er leveringsdygtige    Hvad med at vælge Hondaen, fordi den snart er en veteran?
 Personligt ville jeg ikke vælge en 20+ år gammel motorcykel, jeg vil hellere
 ud at køre.
 Rittig
            
             |  |  | 
   Steen Gruby (08-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Steen Gruby
 | 
 Dato :  08-06-03 18:46
 | 
 |  | 
 
            On Sun, 8 Jun 2003 14:51:46 +0200, "Claus Rittig"
 <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote:
 Hej Claus.
 >
 >Hvad med at vælge Hondaen, fordi den snart er en veteran?
 >Personligt ville jeg ikke vælge en 20+ år gammel motorcykel, jeg vil hellere
 >ud at køre.
 >
 Det kan jeg for så vidt godt være enig i.
 På den anden side, findes der 20 år gamle cykler i god stand der sågar
 er værd at eje.
 Det er ikke så længe siden min nabo fik plader på en XN85 mage til
 min.
 Byggeår 1983, fundet i Sverige med 22.000 Km bag sig og i en tilstand
 der er omend bedre end min, hvilket ikke siger så lidt.
 Der er mange Km i den endnu, og selv om det med reservedele er
 problematisk, er det stadig er godt køb, selv med de danske afgifter
 lagt oven i.
 Det er et godt køb    Hvis der er tale om et forskruet eksemplar med næsten 100.000 Km bag
 sig ville jeg også have din indstilling til et sådant køb.
 Men så er det ikke alderen der forskrækker mig men tilstanden.
 Steen Gruby
 Suzuki XN85 Turbo
 Ducati Paso 750
 NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk |  |  | 
   Bent Erik Thomsen (08-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bent Erik Thomsen
 | 
 Dato :  08-06-03 22:05
 | 
 |  | 
 
            Claus Rittig wrote:
 > "Steen Gruby" <steen.gruby@(at)gruby.dk> skrev i en meddelelse
 > news:94j4evopjfmq2ndfolg7h9quipg79i3eob@4ax.com...
 >
 >>> Valget står mellem:
 >>>
 >>> Suzuki GS 650E     1983
 >>> Honda Four 750     1973
 >
 >
 >> Tjaeh, der er 10 år mellem de to cykler, så alene af den grund ville
 >> jeg tage GS650'en.
 >> Mht. reservedele, så tror jeg at alle sliddele er til at få til begge
 >> cykler.
 >> Når det gælder de mere alvorlige dele, så er det min opfattelse at
 >> det kun er ophuggerne der er leveringsdygtige    >
 > Hvad med at vælge Hondaen, fordi den snart er en veteran?
 > Personligt ville jeg ikke vælge en 20+ år gammel motorcykel, jeg vil
 > hellere ud at køre.
 >
 > Rittig
 Så så hr Rittig
 Min 23 årige Suzuki GS850G (se link herunder) har aldrig slået en forkert
 skid
 Hvis nogne tror det kan det skyldes at piloten havde spist brune bønnner    mvh
 -- 
 Bent Erik Thomsen
 nær Aalborg
 Medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=319 1980 Suzuki GS850GT (Skal sælges: http://www.poet.dk/bmt/index.html) 1987 BMW K100RS     (Skal pudses)
 1992 Golf TD(i)
            
             |  |  | 
    Jake (08-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jake
 | 
 Dato :  08-06-03 22:16
 | 
 |  | 
 
            > Min 23 årige Suzuki GS850G (se link herunder) har aldrig slået en forkert
 > skid
 > Hvis nogne tror det kan det skyldes at piloten havde spist brune bønnner
   Nu ser den jo også ud til at være usædvanligt velholdt    /Jake
            
             |  |  | 
     Martin Sørensen (08-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Martin Sørensen
 | 
 Dato :  08-06-03 22:23
 | 
 |  | 
 
            >> Min 23 årige Suzuki GS850G (se link herunder) har aldrig slået en
 >> forkert skid
 > Nu ser den jo også ud til at være usædvanligt velholdt    Ja, det må jeg også sige. Det er sjældent at man ser 20+år gamle cykler i så
 flot stand.
 signing off.. Martin Sørensen
            
             |  |  | 
      Claus Rittig (08-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Claus Rittig
 | 
 Dato :  08-06-03 23:32
 | 
 |  | 
 
            "Martin Sørensen" <mos@FJERNlaxity.dk> skrev i en meddelelse
 news:3ee3a93b$0$7088$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
 > >> Min 23 årige Suzuki GS850G (se link herunder) har aldrig slået en
 > >> forkert skid
 > > Nu ser den jo også ud til at være usædvanligt velholdt    >
 > Ja, det må jeg også sige. Det er sjældent at man ser 20+år gamle cykler i
 så
 > flot stand.
 Ja, lige netop den Suzuki er ikke bare usædvanlig velholdt, den er
 USÆDVANLIG velholdt. Sådan er den typiske 25 år gamle japaner altså ikke,
 den er typisk et lig. (Nogle gange pænt sminket, men ret ofte stadig et
 lig). Og en 25 år gammel 4-cylindret rækkemotor kan koste hele cyklens værdi
 at renovere (eller en hel sæson's arbejdstimer hjemme i garagen).
 Derfor min holdning om hellere at kigge efter noget nyere.
 Finder man et rigtig velholdt eksemplar, så er der da intet forgjort i at
 købe, men man skal huleme være i stand til at se sig godt for.
 Rittig
            
             |  |  | 
       Bent Erik Thomsen (08-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bent Erik Thomsen
 | 
 Dato :  08-06-03 23:54
 | 
 |  | 
 
            Claus Rittig wrote:
 > "Martin Sørensen" <mos@FJERNlaxity.dk> skrev i en meddelelse
 > news:3ee3a93b$0$7088$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
 >>>> Min 23 årige Suzuki GS850G (se link herunder) har aldrig slået en
 >>>> forkert skid
 >>> Nu ser den jo også ud til at være usædvanligt velholdt    >>
 >> Ja, det må jeg også sige. Det er sjældent at man ser 20+år gamle
 >> cykler i så flot stand.
 >
 > Ja, lige netop den Suzuki er ikke bare usædvanlig velholdt, den er
 > USÆDVANLIG velholdt. Sådan er den typiske 25 år gamle japaner altså
 <snip>
 Bemærk at jeg er sprunget ud af skabet (Takket være Hekto)
 Se medlemskab i signatur...
 mvh
 -- 
 Bent Erik Thomsen
 nær Aalborg
 Medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=319 1980 Suzuki GS850GT (Skal sælges: http://www.poet.dk/bmt/index.html) 1987 BMW K100RS     (Skal pudses)
 1992 Golf TD(i)
            
             |  |  | 
       Orla Pedersen (09-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Orla Pedersen
 | 
 Dato :  09-06-03 10:43
 | 
 |  | 
 Claus Rittig skrev i meddelelsen <3ee3b800$0$252$bc7fd3c@news.sonofon.dk>...
 >
 >Ja, lige netop den Suzuki er ikke bare usædvanlig velholdt, den er
 >USÆDVANLIG velholdt. Sådan er den typiske 25 år gamle japaner altså ikke,
 >den er typisk et lig. (Nogle gange pænt sminket, men ret ofte stadig et
 >lig). Og en 25 år gammel 4-cylindret rækkemotor kan koste hele cyklens
 værdi
 >at renovere (eller en hel sæson's arbejdstimer hjemme i garagen).
 >Derfor min holdning om hellere at kigge efter noget nyere.
 >Finder man et rigtig velholdt eksemplar, så er der da intet forgjort i at
 >købe, men man skal huleme være i stand til at se sig godt for.
 
 
 Ja, typisk er der "akkumuleret" en mængde fejl, som "pludselig" gør det
 økonomisk, eller arbejdsmæssigt uforsvarligt at komme videre. Typisk helt
 opslidte forgaffel sliders, opslidte baggaffellejer, mere eller mindre
 umuligt gearskifte, olielækager, defekt ledningsnet, kontakter og ikke
 mindst lejeflader i topstykker. Altsammen rigeligt til at "fængsle" selv en
 erfaren mekker i værkstedet. Og så ventetiden på udgåede reservedele. Man
 skal gøre sig klart hvad man vil, vil man gerne renovere gamle cykler med
 "skue" for øje, så er det fint nok, men de gamle cyklers køreegenskaber
 retfærdiggør ikke den nødvendige indsats, hvis man gerne vil køre.
 
 mvh
 Orla
 
 >
 >Rittig
 >
 >
 
 
 
 
 |  |  | 
       Armand (09-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Armand
 | 
 Dato :  09-06-03 11:46
 | 
 |  | 
 Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en
 news:3ee3b800$0$252$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
 > "Martin Sørensen" <mos@FJERNlaxity.dk> skrev i en meddelelse
 > news:3ee3a93b$0$7088$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
 > > >> Min 23 årige Suzuki GS850G (se link herunder) har aldrig slået en
 > > >> forkert skid
 > >
 > > det må jeg sige. Det er sjældent at man ser 20+år gamle cykler i så
 > > flot stand.
 >
 > Ja, lige netop den Suzuki er ikke bare usædvanlig velholdt, den er
 > USÆDVANLIG velholdt. Sådan er den typiske 25 år gamle japaner altså ikke,
 > den er typisk et lig. (Nogle gange pænt sminket, men ret ofte stadig et
 > lig). Og en 25 år gammel 4-cylindret rækkemotor kan koste hele cyklens
 værdi
 > at renovere (eller en hel sæson's arbejdstimer hjemme i garagen).
 
 Og alt andet lige, så har en newcomer behov for noget der starter hvér gang
 man trykker på knappen. Ellers kan den nye mc-interesse, der kunne gå hen og
 blive en livslang hobby, hurtigt dø hen p.g.a. vedvarende ærgrelser og
 udgifter :-|
 
 Min 3. motorcykel var absolut ikke problemfri trods det at jeg købte den fra
 ny af, og havde jeg haft dén som den første, er det nok temmelig sandsynligt
 at jeg havde fulgt min bedste kammerat da han købte en bil istedet for model
 #2
 :-/
 
 --
 Armand.
 
 
 
 
 
 
 
 |  |  | 
  Peter Aagaard (07-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Peter Aagaard
 | 
 Dato :  07-06-03 22:32
 | 
 |  | 
 
            Thomas wrote:
 > Hej med jer
 >
 > Jeg kan ikke rigtig bestemme mig for hvad skal købe! jeg har kørt
 > motor cykel i 2 år nu (MZ 150 ETZ) og nu er det fanme tid til noget
 > med "lidt" mere riv i!
 >
 > Valget står mellem:
 >
 > Suzuki GS 650E     1983
 >
 > Honda Four 750     1973
 >
 > Disse to maskiner har jeg udset mig udelukkende pga. udseendet af
 > den! Men nu kommer spørgsmålet til jer:
 >
 > hvad er fordelene og ulemperne ved de to motorcykler, jeg tænker på:
 > pris, forsikring, køreglæde, reservedele, stabilitet osv.....!
 >
 > Hvis i kender til andre modeller som ligner ovenstående
 > udseensmæssigt er i meget velkommende til at introducere.....!
 Hvis du kommer til Snedsted er du velkommen til at prøve min CB750 F2, den
 er til salg for 17.500,-
 Se evt.: http://dfm.nathue.dk/yougotit Mvh. Peter
 >
 > Mvh Thomas
            
             |  |  | 
  Brian Sørup (08-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Brian Sørup
 | 
 Dato :  08-06-03 14:10
 | 
 |  | 
 "Peter Aagaard" <peter@yougotit.dk> skrev i en meddelelse
 news:3ee25980$0$76115$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 > Hvis du kommer til Snedsted er du velkommen til at prøve min
 CB750 F2, den
 > er til salg for 17.500,-
 
 Snedsted vest for Thisted ?
 --
 Brian Sørup
 
 
 
 
 
 |  |  | 
  Armand (07-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Armand
 | 
 Dato :  07-06-03 22:40
 | 
 |  | 
 Thomas <Thomas-Andersen@mail.dkFJERN> skrev i en
 news:3ee248b8$0$5163$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 > Hej med jer
 >
 > Jeg kan ikke rigtig bestemme mig for hvad skal købe! jeg har kørt motor
 > cykel i 2 år nu (MZ 150 ETZ) og nu er det fanme tid til noget med "lidt"
 > mere riv i!
 >
 > Valget står mellem:
 >
 > Suzuki GS 650E     1983
 >
 > Honda Four 750     1973
 
 Honda'en er da ved at være alt for gammel, og tillige for dyr eftersom der
 er ved at gå lidt kult i denne den første firecylindrede superbike!
 
 GS 650'eren er nyere, ensydende og lettere, samt væsentligt bedre kørende og
 bremsende, så af dé to må det blive den!
 
 Passer en yamaha XJ 650 ikke også ind i prislejet?
 Den matcher GS'eren og er højere ydende, samt med kardan, hvis dét kan
 lokke!
 
 --
 Armand.
 
 
 
 
 
 
 |  |  | 
  Jan Vagle (08-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jan Vagle
 | 
 Dato :  08-06-03 01:36
 | 
 |  | Thomas wrote:
 > Hej med jer
 >
 > Jeg kan ikke rigtig bestemme mig for hvad skal købe! jeg har kørt motor
 > cykel i 2 år nu (MZ 150 ETZ) og nu er det fanme tid til noget med "lidt"
 > mere riv i!
 >
 > Valget står mellem:
 >
 > Suzuki GS 650E     1983
 >
 > Honda Four 750     1973
 
 Antikt skrot med livsfarlige bremser ??
 
 --
 Jan Vagle
 ..............................oOo
 
 
 
 |  |  | 
  Jes Vestervang (08-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jes Vestervang
 | 
 Dato :  08-06-03 18:10
 | 
 |  | 
 
            Thomas wrote:
 > Jeg kan ikke rigtig bestemme mig for hvad skal købe! jeg har kørt motor
 > cykel i 2 år nu (MZ 150 ETZ) og nu er det fanme tid til noget med "lidt"
 > mere riv i!
 > 
 > Valget står mellem:
 > Suzuki GS 650E     1983
 > Honda Four 750     1973
 > 
 > Disse to maskiner har jeg udset mig udelukkende pga. udseendet af den!
 Det undrer mig lidt, at du ikke drager andre punkter ind i overvejelserne.
 Med de cykler er det stort set nødvendigt, at du kan hitte ud af at skrue
 selv. Det er ikke helt det indtryk jeg har    Budgettet levner jo fint plads til en, under 5 år gammel, GS500 (har netop
 set en 99'er i dba til 30k), der garanteret er mere driftsikker end sådan
 et par gamle krikker du har øje på    Skal den se ud af lidt mere, bliver
 den ganske meget pænere at se på, ved at få en fuldkåbe på.
 -- 
 mvh Jes Vestervang @ FZS600 og en MTX125R
            
             |  |  | 
  Thomas (09-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Thomas
 | 
 Dato :  09-06-03 11:16
 | 
 |  | Lad mig spørger på en anden måde, hvad ville være fornuftigt at købe for
 15.000kr???
 (gerne lidt i stil med to før nævnte motorcykler)
 
 Det skal helst være noget uden for meget skruge arbejde, og med en del flere
 krafter end min MZ 150 ETZ (hvilket ikke burte være helt umuligt at finde)!!
 
 Mvh Thomas
 
 
 
 
 |  |  | 
  Richard (09-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Richard
 | 
 Dato :  09-06-03 12:01
 | 
 |  | 
 
            Thomas wrote:
 > Lad mig spørger på en anden måde, hvad ville være fornuftigt at købe for
 > 15.000kr???
 > (gerne lidt i stil med to før nævnte motorcykler)
 > 
 > Det skal helst være noget uden for meget skruge arbejde, og med en del flere
 > krafter end min MZ 150 ETZ (hvilket ikke burte være helt umuligt at finde)!!
 Så må du nok sænke ambitionerne til fx en tocylindret 250-400 cc'er - 
 med 15 kkr køber du ikke ret meget "god, pålidelig stand", så du kan 
 koncentrere dig om at køre i stedet for at skrue.
 -- 
 Richard Pade, Sorgenfri, DK
 Mc: '85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken
 Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade |  |  | 
  D@n Dethlefsen (09-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : D@n Dethlefsen
 | 
 Dato :  09-06-03 14:24
 | 
 |  | 
 
            Thomas wrote:
 > Lad mig spørger på en anden måde, hvad ville være fornuftigt at købe
 > for
 > 15.000kr???
 > (gerne lidt i stil med to før nævnte motorcykler)
 >
 > Det skal helst være noget uden for meget skruge arbejde, og med en
 > del flere krafter end min MZ 150 ETZ (hvilket ikke burte være helt
 > umuligt at finde)!!
 For 15.000 kr.- ville jeg slet ikke kigge efter en 650/750 4-cyl mc`er,
 sandsynligheden for at du får meget (dyrt) skrue arbejde er for stor. Jeg
 ville kigge efter noget 250/400 ccm f.eks.
 - Yamaha XS400 seca (45 hk)
 - Suzuki GS(X) 400/450 (37-43 hk)
 - Yamaha XT250 (offroad)
 - Suzuki GN250 (custum)
 Men prøv selv at søge på f.eks www.dba.dk  og se havd du kan få for dine
 penge.
 --
 mvh
 Dan -  DMCN#561
 (Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk slet "FJERN" fra adr. ved svar
            
             |  |  | 
   Martin Sørensen (09-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Martin Sørensen
 | 
 Dato :  09-06-03 14:30
 | 
 |  | 
 
            >> Det skal helst være noget uden for meget skruge arbejde, og med en
 >> del flere krafter end min MZ 150 ETZ (hvilket ikke burte være helt
 >> umuligt at finde)!!
 > For 15.000 kr.- ville jeg slet ikke kigge efter en 650/750 4-cyl
 > mc`er, sandsynligheden for at du får meget (dyrt) skrue arbejde er
 > for stor. Jeg ville kigge efter noget 250/400 ccm f.eks.
 > - Yamaha XS400 seca (45 hk)
 Eller 46HK alt efter hvor man kigger.    > - Suzuki GS(X) 400/450 (37-43 hk)
 > - Yamaha XT250 (offroad)
 > - Suzuki GN250 (custum)
 For at komme med lidt flere bud:
 Kawasaki Z400 (43HK)
 Honda CB400N (43HK) (er rimeligt nem at finde på det danske marked)
 signing off.. Martin Sørensen
            
             |  |  | 
 |  |