Bl.a. derfor har jeg indekat
Fra : Nina El Falaki

Dato : 10-06-03 21:40

Linket er ikke for sarte sjæle, især ikke det sidste billede.

Det ses ikke af linket at killingens skader skyldes fald, påkørsel eller rå
vold.

http://hem.passagen.se/annergi/skadad_katt.html

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Camilla Baird

Dato : 10-06-03 22:42

> Linket er ikke for sarte sjæle, især ikke det sidste billede.
>
> Det ses ikke af linket at killingens skader skyldes fald, påkørsel eller rå
> [...]

Hele linket er her: http://hem.passagen.se/annergi/skadad_katt.html

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Majer

Dato : 11-06-03 05:52

Nina El Falaki wrote:
> Linket er ikke for sarte sjæle, især ikke det sidste billede.
>
> Det ses ikke af linket at killingens skader skyldes fald,
> påkørsel eller rå vold.
>
> http://hem.passagen.se/annergi/skadad_katt.html

Åh, det var dog nogle skrækkelige billeder!! Godt at jeg bor på 2. sal og
misserne ikke har lært at bruge dørtelefonen. Der har aldrig været tvivl om,
at mine katte skulle være indekatte så...

Giver lige min katte et ekstrakram, og smutter på arbejde.
Morgenhilsner fra
--
Majer
www.majer.dk

Fra : Thïngmand

Dato : 12-06-03 07:57

> [...]
om,
> at mine katte skulle være indekatte så...

Det er synd, men jeg må tilstå at jeg har det bedre med at min kat kan
boltre sig udenfor, som det passer den, frem for at være spærret inde i en
lejlighed...

--
Thïngmand
www.thingmand.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 11-06-03 07:55

Stakkels lille mis, godt den fik fred

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Doris

Dato : 11-06-03 09:34

Tør ikke engang at se det.

Fra : Elwarth

Dato : 11-06-03 12:46

"Doris" <xdoris@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Tør ikke engang at se det.

Nej, sådan har jeg det også. Det er rigeligt at læse andres svar

Venligst
Dorthe