Efterlysning
Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 10-06-03 21:26

Nogle der har set Jar og Fjolset for nylig?
http://www.tendertribes.dk/foto/image-27.jpg
http://www.tendertribes.dk/foto/image-31.jpg

--
Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

PS. Til dem der undre sig over Rabis med skærmen.
I kampens hede med hendes nye udkårne for knap et par uger siden, fik hun en
betændelses-byld på kinden. Den var under kontrol, indtil hun besluttede at
den skulle altså væk. Ingen grund til at gå i de klamme detaljer, men det
endte med operation (helligdag selvfølgelig), 4 sting, alligevel kunne det
ikke hænge sammen og hun fik skærm. For at skulle afsted igen i weekenden
efter, da sting, sår og det hele faldt af.... så ja, man bliver velhavende
som opdrætter ...
Nå men forhåbentlig er alt okay igen, og jeg krydser fingre for at det er
overstået nu, og hendes babyer er okay (tror hun venter sig, er dog ikke
helt sikker endnu, håber håber håber *S*)

Fra : Birgitte

Dato : 11-06-03 06:24

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> overstået nu, og hendes babyer er okay (tror hun venter sig, er dog ikke
> helt sikker endnu, håber håber håber *S*)

Der er da ikke noget at sige til, at de flygter hjemmefra, når Rabis sådan
puster *kraven op* *G*
Held og lykke med Rabis,- og de forhåbentlige ventende killinger.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Pia J

Dato : 11-06-03 07:05

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> wrote in message
> Nogle der har set Jar og Fjolset for nylig?

> PS. Til dem der undre sig over Rabis med skærmen.

Spændende!!!! Og hvad angår de to herrer, så slår de altså mine med flere
meter når det gælder gakkede indfald.

:Pia

Fra : Kate

Dato : 11-06-03 20:25

> Nogle der har set Jar og Fjolset for nylig?

Tjaaa, du kommer aldrig i hæren hvis du ikke lærer at lægge lagnet
stramt

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 11-06-03 20:43

> Tjaaa, du kommer aldrig i hæren hvis du ikke lærer at lægge lagnet
> stramt

Hvis jeg havde været i hæren, havde de ligget der endnu

Nina