Kan hun reddes?
Fra : Malene P

Dato : 05-06-03 21:03

Min kæreste kom igår hjem og fortalte om en dejlig 7 år gammel
islænderhoppe, der står for aflivning. Efter at have været stærkt
overvægtig, har hun været på skrump og er blevet både pæn og dejlig. Men hun
lider nu af nogle store fedtknuder, seneskader eller lignende i nakken og
store områder, hvor manen virker død. Hun ligger ofte ned i en mærkelig
stilling og holder kun hovedet oppe på penicillin og smertestillende -men er
så også glad og spiser godt. Hun elsker at blive gnubbet i nakken, så
smerterne kan holdes nede. Men det kan ikke vare ved og både ejer og dyrlæge
er enige om, at tiden nok er inde til en aflivning -hun skal ikke lide mere.
Men har i nogen erfaring med den slags eller en mirakelkur på falderebet,
vil jeg gerne høre fra jer.

På forhånd tak for al hjælp

Med venlig hilsen
Malene P

Fra : Malene P

Dato : 05-06-03 21:11

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Min kæreste kom igår hjem og fortalte om en dejlig 7 år gammel
> islænderhoppe, der står for aflivning.

Jeg glemte at præcisere, at hun naturligvis ikke bare ligger og lider i
boksen. Hun kommer ud og har ingen problemer med at gå omkring og
spise -bare hun er fyldt med smertestillende medicin. Men det er synd, og
tiden er knap for en skøn hest, som alle er glade for.

Med venlig hilsen
Malene P

Fra : Anne Berit Nyland

Dato : 05-06-03 22:25

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i melding
> [...]
> spise -bare hun er fyldt med smertestillende medicin. Men det er synd, og
> tiden er knap for en skøn hest, som alle er glade for.
Prøv akupunktur eller healer eller noe annet alternativt - kanskje det kan
hjelpe?

Anne Berit

Fra : taina

Dato : 07-06-03 09:15

> [...]
mere.
> Men har i nogen erfaring med den slags eller en mirakelkur på falderebet,

Hej Malene

Nogen mirakelkur kan jeg ikke byde på, men hvis hesten kan lide at blive
gnubbet i nakken, fordi det holder smerterne nede, så er min første tanke:
hestemassør.

Jeg har brugt en, som er uddannet i Sverige, hvor uddannelsen består af fem
trin (I danmark består den af tre trin). Jeg havde en rigtig god oplevelse
med hende, hun virker som en dame, der kan sit kram og en hel del mere - en
rigtig problemløser.

Hun tager 450 kr. + kørsel for en behandling, der varer op til tre timer.
Hvis du er interesseret, hedder hun Gunilla, bor på Fyn og har tlf. 63 90 83
90

mvh. tina