www-authenticate på whitehat
Fra : Mads United

Dato : 29-03-01 11:31

Hejsa,

er der nogen der har erfaring med at lave en www-authenticate på whitehat
???

Jeg har lavet en men det er som om den ignorerer hvad der bliver indtastet!

På forhånd tak

Mads

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 29-03-01 15:52

Mads United <mmm@graffiti.net> wrote:

>Jeg har lavet en men det er som om den ignorerer hvad der
>bliver indtastet!

Hvordan konstaterer du det ?

Kan vi se noget kode + evt. et link ? (det gør det lidt lettere)

--
Christian Jørgensen
http://www.razor.dk

Fra : Mads

Dato : 29-03-01 16:50

<?php
if (!($PHP_AUTH_USER == "a" && $PHP_AUTH_PW == "b")) {
Header("WWW-Authenticate: Basic realm=\"Kun adgang med password\"");
Header("HTTP/1.1 401 Unauthorized");
Echo "401 Unauthorized";
exit;
}