tastatur
Fra : ]_Him_[

Dato : 29-03-01 13:02

hejsa, jeg har et rimeligt nyt tastatur, hvor begge shift taster pludselig
er holdt op med at virke, hvilket tydelighvis fremgår af denne mail.

jeg har prøvet meget, men kan ikke finde ud af hvad søren der er galt.

har i et løsningsforslag............ spørgsmålstegn

Fra : Peter Schrøder

Dato : 29-03-01 13:22

]_Him_[ skrev...
> [...]
>
> jeg har prøvet meget, men kan ikke finde ud af hvad søren der er galt.
>
> har i et løsningsforslag............ spørgsmålstegn

He he prik prik prik

Hvis dit keyboard bruger en speciel driver, er det måske den
der er gået kludder i.
Check enhedshåndtering.
Prøv evt. derefter at slette keyboardet i enhedshåndtering og genstarte
komputeren. (ha' diskette / wincd'en klar)
Det kan jo også være noget mekanisk.
Peter
pschATmail.dk
Replace AT with @ to reply.

Fra : ]_Him_[

Dato : 29-03-01 14:43

Peter Schrøder <nosp@mplea.se> skrev i en
nyhedsmeddelelse:99v9eo$nnv$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> Prøv evt. derefter at slette keyboardet i enhedshåndtering og genstarte
> komputeren. (ha' diskette / wincd'en klar)

hej igen, jeg har prøvet at fjerne tastaturet, afinstallere/geninstallere
driveren.. køre med windows standard driver... jeg har også prøvet at boote
op på min anden partition med win2000, med samme problemer...

at problemet skulle være af mekanisk karakter, joo tanken har strejfet mig,
men så forstår jeg ikke at --begge-- taster ikke virker..... eller er de på
nogen måde --forbunden--

Fra : Peter Schrøder

Dato : 29-03-01 13:49

]_Him_[ skrev...

> [...]
mig,
> men så forstår jeg ikke at --begge-- taster ikke virker..... eller er

Ja , de går sikkert begge til den samme printbane.
Og du har selvfølgelig checket stikket ikke?
Peter
pschATmail.dk
Replace AT with @ to reply.

Fra : ]_Him_[

Dato : 29-03-01 14:59

Peter Schrøder <nosp@mplea.se> skrev i en
nyhedsmeddelelse:99vb28$t3o$1@news.inet.tele.dk...

> Ja , de går sikkert begge til den samme printbane.
> Og du har selvfølgelig checket stikket ikke?

jo, det er ikke der fejlen ligger..

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 29-03-01 14:52

"Peter Schrøder" <nosp@mplea.se> skrev i en meddelelse news:99vb28$t3o$1@news.inet.tele.dk...

> mig,
> de på
>
> Ja , de går sikkert begge til den samme printbane.

Det gør de ikke, de har hver sin scankode.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.:

Fra : Zafar Iqbal

Dato : 30-03-01 01:10

"]_Him_[" wrote:

> [...]
>
> jeg har prøvet meget, men kan ikke finde ud af hvad søren der er galt.
>
> har i et løsningsforslag............ spørgsmålstegn

Hejsan. ..

Jeg kom engang selv ud for at mine shift taster holdte op med
at virke - første det i venstre side og så, nogle uger
senere, det i højre side...

Det viste sig at være fejl på bundkortet ...

- Zafar Iqbal

Fra : -=Madsen=-

Dato : 30-03-01 02:04

Prøv da lige med et andet tastetur *GGG*
Jeg tror man kan købe et af de billiste fra 29,- kr+ moms. eller lån et

Fra : Nice1

Dato : 14-04-01 11:18

Hvis det er din PS/2 port der er fejl i så skal du have dig et nyt - avs for
lavs