VIGTIGT! Forhandlere af SCSI-ting (termina~
Fra : Brian Madsen

Dato : 29-03-01 09:58

Hej

Jeg står og skal bruge en LVD/SE terminator til en enkelt LVD disk på en
UW-kæde. Men hvilke forhandlere er der i DK (EU)?

Kender www.hd.dk (Hammargren Data)

Mvh
Brian Madsen

Fra : DWM

Dato : 29-03-01 10:11

www.zitech.dk
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailadress

Fra : Bruun

Dato : 29-03-01 16:50

Hejsa,
"Brian Madsen" <brisen98@civil.auc.dk> wrote in message
> Hej
>

> Jeg står og skal bruge en LVD/SE terminator til en enkelt LVD disk på en
> UW-kæde. Men hvilke forhandlere er der i DK (EU)?
>
> Kender www.hd.dk (Hammargren Data)

Prøv www.mercodan.dk

Mvh Kim Bruun

Fra : Brian Madsen

Dato : 30-03-01 14:04

Efter at have rodet Hammagren Data, Zitech og Mercodans hjemmesider gennem,
må jeg konstatere at Hammargren er billigst.

Bare et tip til andre....!

Fra : Søren Friis

Dato : 01-04-01 23:59

Prøv evt. at skrive til PC-smeden.dk
Deres motto er noget med at de skaffer alt det de ikke har indenfor kabler
osv. De har før hjulpet mig, og er også fair mht pris.

Mvh Søren

Fra : Søren Friis

Dato : 02-04-01 00:45

Sorry...