Logitech konflikt
Fra : Jørn Petersen

Dato : 29-03-01 08:48

Hej.

Jeg har et lille problem, jeg har følgende Logitech dele, men slår jeg alle
til låser Windows når Spilprofilen er indlæst, og jeg kan intet gøre.

Logitech Formula Force USB
Logitech Cordless Mouseman Whell
Logitech Tastatur

Og Microcoft Sidewinder Procession Pro USB

Hvad sker der, er det noget med mine drivers, eller hvorfor kan jeg ikke
have alt slået til, kan det være Joystikken..!!

Jeg kører med en USB Hub med 5 indgange, er det eventuelt grunden.

På forhånd tak.

Jørn Petersen
jps@get2net.dk

Fra : Peter Schrøder

Dato : 29-03-01 11:05

Jørn Petersen skrev...
> [...]
> have alt slået til, kan det være Joystikken..!!
>
> Jeg kører med en USB Hub med 5 indgange, er det eventuelt grunden.

Hvis din hub ikke er udstyret med strømforsyning, kan det være
du trækker lidt for meget strøm på een port.
Prøv at se i enhedshåndtering, hvor voldsomt din port
er belastet.
Prøv evt at sætte den mest strømslugende enhed på den
frie port (hvis du har en)
Peter
pschATmail.dk
Replace AT with @ to reply.

Fra : Jørn Petersen

Dato : 29-03-01 16:25

USB huben er en Sandberg med strøm, og jeg forstår ikke rigtigt hvad grunden
er til nedbrudet.

Det sker efter at jeg har gjort følgende:

Joystikken er i Huben, og det samme er gældende med Rat og Pedaler og når
disse er tilsluttet samtidigt, låser computeren.
Hvis jeg vælger at kører Rat og Pedaler uden om hub, og direkte ind i
computeren, og kun sætter Joystikken i Huben, sker det samme...!

Sådan er min Computer.

Tower Aopen HQ8 300 W.
Bundkort Chaintech.
Processor AMD 1000 Thunderbird.
128 MB Apacer Ram 133
Windows 98

Jeg forstår det simpelhen ikke, også hivs jeg kører direkte ind i toweren
via begge USB indgange sker dette..

Håber du kan hjælpe lidt mere.

Mvh.
Jørn Petersen