FRYSER VED FINDING HARDWARE !!!?????
Fra : Jess Pedersen

Dato : 09-06-03 16:22

Jeg har købt mandrake hos LinuxDistribution... Installationen kører fint,
og jeg komer til hvor jeg skal konfigurere div. hardware... Det gør jeg, dog
med en del besvær, da det er et gammelt S3Virge grafik kort jeg har i. Jeg
tester grafikken, og den virker... Det eneste der er rødt kryds ved er
Netværkskort, og dt er også klart når jeg ikke har et i ! Den skal boote for
første gang, uden boot cd. Og her sker det... DEN STOPPER OG FRYSER ved
finding new hardware...... HVORFOR DOG ? Det er jo konfiguretet !?
Er der en venlig sjæl der kan hjælpe igen ????? Hjææææælp... jeg ville meget
gerne ha linux på maskinen......

Pentium 233 MMX
128 Mb Ram
S3Virge grafik 2 mb