Baggrund i Flash...! Et problem...!
Fra : Kim Gøtche Christens~

Dato : 29-03-01 12:52

Hej

Jeg kan ikke få min flash movie i Frontpage og Dreamwiever til at virke
således at sidens baggrund (farve eller billede) også vises der hvor flash
er indsat. Jeg har efterlyst fremgangsmåden før og fik at vide at jeg skulle
gøre følgende:

Gå op i menuen File -> Publish Settings
Vælg fanen HTML
I dropdown listen "Window Mode" vælger du Transparent Windowless
Publish

Dette har jeg gjort men det virker ikke...?

Hvad gør jeg galt..!

Kim

Fra : Svein Kåre Gunnarson

Dato : 29-03-01 22:52

In article <99v7hr$163k$1@news.cybercity.dk>, Kim Gøtche Christensen
(kim.goetche@email.dk) wrote:
> [...]
> I dropdown listen "Window Mode" vælger du Transparent Windowless
> Publish
>
> Dette har jeg gjort men det virker ikke...?

Brukar du ikkje IE? Det er visst den einaste browseren som støttar det.
Og kun på Windows i tillegg? (Trur det.)

--
Crazee Aftermoon - http://www.dionaea.com
Sabrina Online - http://www.dionaea.com/sabrina/

Fra : Kim Gøtche Christens~

Dato : 30-03-01 10:52

Jo - jeg bruger Internet Explorer. I min lærebog Flash 5.0 står der at det
skulle kunne lade sig gøre ved at gå under filer og gøre følgende:

Publish Settings
Vælg fanen HTML
I dropdown listen "Window Mode" vælger du Transparent Windowless
Publish

men det virker ikke.?

Fra : Cyanide

Dato : 30-03-01 18:47

vil du ha din flash film transperant ?

Fra : Kim Gøtche Christens~

Dato : 30-03-01 20:40

Ja - jeg prøver på at gøre min flash fil transperant - men jeg ved ikke hvad
der er galt eller hvad jeg gør galt...!

Kim.

Fra : Henry Lerche

Dato : 04-04-01 21:05