Compaq eller Win xp problem ??
Fra : Johnny Simonsen

Dato : 08-06-03 22:21

Hej i gruppen.

Nu håber jeg..... at jeg er havnet i den rigtige nyhedsgruppe

Jeg vil bare høre om der er andre som har eller har haft det samme problem
som jeg har nu.

Mit problem er at jeg har lige fået installeret Windows xp pro. og mit
tasteretur laver bøvl.
Det er ikke alle knapper der virker og ligeledes så laver den dobbelt slag.
Jeg køre Compaq Presario 7000 og er gået fra win 2000 og der var ingen
problemer der..

Jeg har fået af vide at Compaq ikke kan køre xp med original Tasteretur og
ligeledes så har jeg også hørt at den godt kan...men jeg har ledt på
Compaq´s hjemmeside og kan ikke finde nogle driver der virker

Jeg har også ledt på Microsoft´´s hjemmeside uden held.

Håber at der er en venlig sjæl der kan give mig et godt råd eller
vejledning.

Hvis jeg ikke er havnet i den rigtige nyhedsgruppe så bedes i se bort fra
denne mail.

Med venlig hilsen

Johnny Simonsen.

Fra : M. Jørgensen

Dato : 09-06-03 09:15

"Johnny Simonsen" <josi@newmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
slag.
> Jeg køre Compaq Presario 7000 og er gået fra win 2000 og der var ingen

Hej Johnny
Det er et kendt problem at compaq's pc'er oftes kun virker optimalt med det
styresystem som pc'en er designet til. Hvis det kun er dit tastatur som
giver problemer så prøv at få fat i et andet (ikke compaq), men min erfaring
er også at der oftes er problemer med USB og comporte når man sætter et
andet styresystem på.

/Mogens

Fra : Johnny Simonsen

Dato : 09-06-03 21:02

Hej Mogens.

Ja ....jeg var ikke klar over at det var et kendt problem...men dog som jeg
skrev så havde jeg hørt noget om det.

Men du gav mig et ledetråd da du skrev at der også kunne være problemer med
USB portene... så jeg prøvede og sætte stikket i en anden port end den port
som den altid har siddet i....og det hjalp sørme....nu virker tastaturet
uden problemer og det var dejligt...

Så 1000 tak for hjælpen....Mogens

Mvh Johnny