viden om timings...
Fra : Martin Berentzen

Dato : 08-06-03 20:44

HEJ!

Nu skal jeg altså vide det.... Er der en som kan forklare mig hvad
ram-timings er? Det er vel noget med hastighed?! Men så skrives det i koder,
fx 2-2-2-5, venligst forklar.... hvad er den hurtigste timing, hvad er
standard?

Martin Berentzen... Fjern "NOSPAM" i emailadressen... mange tak...

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 08-06-03 20:56

> [...]
>
> --
> Mvh
>
> Martin Berentzen... Fjern "NOSPAM" i emailadressen... mange tak...

Det er nemmere at give dig et link:

http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/02/06/24/6676918

Mvh.

Kenneth