Motherboard til P-III CPU
Fra : Lars Knudsen

Dato : 08-06-03 15:18

Heysa!

Er der nogen der kender en webbutik - hvor man er lagerførende i et bundkort
til Pentium-III CPU - der ikke koster en formue (dvs. 5-600 kr, max).

** Lars

Fra : JSM

Dato : 09-06-03 08:05

"Lars Knudsen" <lars@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
bundkort
> til Pentium-III CPU - der ikke koster en formue (dvs. 5-600 kr, max).

Du kunne jo prøve at gå ind på www.amitech.dk under "overskudslager". Der
har de mange gode ting til en yderst rimelig penge.

mvh
Jesper

Fra : Leony

Dato : 09-06-03 10:30

> [...]

> Er der nogen der kender en webbutik - hvor man er lagerførende i et
> bundkort til Pentium-III CPU - der ikke koster en formue (dvs. 5-600

http://www.edbpriser.dk/hardware.asp
Søg på Socket 370 (med mindre din PIII er en Slot 1), så finder du 15
boards der koster mindre end 600 til Socket 370.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Aragorn23