Playlists i Archos Jukebox
Fra : Ukendt

Dato : 07-06-03 14:27

Hej..

Jeg har en Archos Jukebox Recorder og ønsker at lave nogle playlister. Kan
dette kun gøres ved at flytte hele sangen fra PC'en over på Playeren? Jeg
havde regnet med, at man blot kunne lave henvisninger el. lign., til de
sange, som i forvejen lå på Archos-playeren.

Håber en eller anden har godt nyt ang. dette problem!

--
Med Venlig Hilsen
John Quist Kristensen

Ved e-mail: erstat 'snabelA' med @

Fra : WE

Dato : 07-06-03 14:36

Ikke forstået.

Vil du starte en række sange på Archos'en vha. en playliste på Archos?

Hvis du fortæller lidt mere, kan jeg sikkert hjælpe. Jeg har tidligere brugt
lidt tid på et gennemskue playlister i Archos, bl.a. fordi der ikke er noget
drevbogstav, når Archos kører "standalone".

v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-03 08:43

Hej WE.

> Vil du starte en række sange på Archos'en vha. en playliste på Archos?

Lige præcis.

Jeg har mine ca. 200 CD'er på Archosen - og jeg anvender den til at cykle
med og til at tage med til fester, hvor den kobles direkte til anlæget.

Jeg synes nu det kunne være fedt, at lave et par playlister (ex. dansemusik
og spisemusik) fra mine CD'er. Men som jeg ser det, er jeg så nødt til at
udvælge disse numre på PC'en og lave to biblioteker på Archosen og dumpe de
respektive MP3-filer i disse 2 biblioteker.

Jeg havde dog håbet på, at jeg blot kunne lave henvisninger på Archosen til
numre, som allerede var på Archosen - ovenstående procedure koster jo næsten
dobbelt plads.

Håber du kan følge mig nu - ellers vil jeg gerne uddybe det endnu mere.

Tak for hjælpen...

/John