Teflontape - hvor kan det købes?
Fra : Sven

Dato : 07-06-03 10:36

Hej.
Sammen med min IceMat mussemåtte fik jeg et lille stykke teflontape til at
sætte på "skøjterne" på musen, men nu er dette teflontape blevet slidt
igennem.
Hvor kan jeg købe noget nyt?

Sven

Fra : [: ::AaBFrEaK:: :]

Dato : 07-06-03 12:24

Hej Sven

Du kan købe det hos www.icemat.com har ikke selv prøvet det, men har hørt at
det er hurtig leveringstid.

Mvh Mick

Fra : Madsen

Dato : 07-06-03 13:17

Sven skrev:

> Hvor kan jeg købe noget nyt?

Jeg købte forleden en pose hos:
<http://www.mm-data.dk/shop/productlist.asp?Id=52>.
Ifølge vejledningen til posen skulle der være tape til 2 gange, men
det er på den slags mus som har to brede plasticfødder i top og bund
hvor min Logitech MX700 har nogle meget små fødder, så jeg har Mouse
Skatez til resten af dens levetid i den pose.

For hulen hvor kører det godt på en fUNC 1030-måtte på den blanke
side. Jeg tvivlede lidt på at det kunne komme til at køre ret meget
bedre, men det kunne det altså vha. det tape. Jeg var også bange
for at tapen ikke kunne holde på de små musefødder, men det skal
jeg love for at det kan.

Madsen.

Fra : MN

Dato : 07-06-03 15:18

"Sven" <chanelle4@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> Sammen med min IceMat mussemåtte fik jeg et lille stykke teflontape til at
> sætte på "skøjterne" på musen, men nu er dette teflontape blevet slidt

http://www.teflonshop.dk/

Mogens

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 07-06-03 15:50

MN wrote:
> "Sven" <chanelle4@get2net.dk> wrote in message
>>
> http://www.teflonshop.dk/

Jeg mangler også tapen, men er ikke tryg ved en butik
som ikke vil fortælle hvor den ligger eller oplyse et telefonnummer.
dk-hostmaster er nede, så jeg kan ikke se hvem ejeren er

Desuden virker det meget "gamer-poppet" at alt er skrevet på
engelsk når de angiver priser i dkr. Desuden ser det ud til at de
kun vil levere i Danmark (porto er 10,-) for tape.

Nogle erfaringer?

Nogle som har adresse og tlf til dem?
(siden er vist ikke lovlig når det mangler)

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 08-06-03 00:10

Soeren Nielsen wrote:

> [...]
>
> Nogle erfaringer?
>
> Nogle som har adresse og tlf til dem?
> (siden er vist ikke lovlig når det mangler)

Kun gode erfaringer og det de tilbyder er topkvalitet.
Jeg har prøvet en del teflon efterhånden og det fra www.teflonshop.dk har
hidtil været det bedste.
Iøvrigt er det en privat(en gamer ja) som sælger(forholdsvis nystartet shop)
//Henrik

Fra : MN

Dato : 10-06-03 14:32

"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Nogle erfaringer?
>
> Nogle som har adresse og tlf til dem?
> (siden er vist ikke lovlig når det mangler)

De sender uden betaling (som skal overføres efter modtagelsen). Service.

Og der er meget tape for 45,- incl. porto. (Mindst til 25x på MS mus)

Mogens

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 10-06-03 20:27

MN wrote:
> De sender uden betaling (som skal overføres efter modtagelsen).
> Service.

Det må man sige.

> Og der er meget tape for 45,- incl. porto. (Mindst til 25x på MS mus)

OK

Fra : Leony

Dato : 07-06-03 17:06

"Sven" <chanelle4@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Sammen med min IceMat mussemåtte fik jeg et lille stykke teflontape
> til at sætte på "skøjterne" på musen, men nu er dette teflontape
> blevet slidt igennem.
> Hvor kan jeg købe noget nyt?

Et lille ghettomod, så musen kan få nye fødder:
http://www.gideontech.com/guides/mousemod/

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/