BG.billede fejl i Browser !!
Fra : JapJap

Dato : 10-06-03 07:43

Hej
Jeg hjælper en dame der er ved og lave en side på
dette domæne.
http://www.h2m-consulting.com/
Hun (og mig) har det problem at baggrunden ikke vises på hendes pc. Der er
ellers ingen problemer med andre sider.

Pc med : Win xp med opdateret IE, alle indstillinger er instillet til
standart !

Er der ikke en der kan se jer ud af hvor det går galt hvad der mangler ?
Jeg ønsker ikke nogle kommentar på siden design ol. kun en løsning på
problemet !!

PFT.Jacob

Fra : Calle.

Dato : 10-06-03 07:49

JapJap wrote:
> [...]
>
> Er der ikke en der kan se jer ud af hvor det går galt hvad der
> mangler ? Jeg ønsker ikke nogle kommentar på siden design ol. kun en

og du er sikker på hendes PC ikke henter den lokale version, som i har
lavet på PCen, og kortet ligger med et link til nettet

--
Calle

Fra : Calle.

Dato : 10-06-03 07:52

Calle. wrote:

> og du er sikker på hendes PC ikke henter den lokale version, som i har
> lavet på PCen, og kortet ligger med et link til nettet

det kan også skyldtes at "pic/mappemonde.jpg" ikke ligger som undermappe
i det bibliotek Index filen ligger.
--
Calle