Erfaringer med Intel boards
Fra : Morten Jensen

Dato : 09-06-03 23:26

Da jeg er ved at skifte stumper ville det være rart med lidt info på intels
865 og 875 boards - Jeg havde egentligt besæuttet mig for et Asus P4P800 DL,
men læste så at det har en elendig USB2-ydelse, i det jeg bruger dette meget
ville det således være uheldigt.

MVH
Morten

Fra : JohnnyB [2k]

Dato : 10-06-03 06:21

hvad med om du hentede de ting du har aftalt/bestilt hos mig, de har ligget
på Posthuset i 14 dage, jeg har bedt posthuset holde det tilbage dig, fordi
du ikke kan finde den seddel de har smidt ind af døren til dig.

du gider ikke engang svare på mine mails og siger du henter det når du ikke
kan se det er mig der ringer.

har du tænkt dig at hente det eller hvad ?

johnny

Fra : JohnnyB [2k]

Dato : 10-06-03 06:31

og er din mail gået istykker er TT nummeret : 04552779911DK som kan tastes
ind på www.postdanmark.dk/dk

johnny

Fra : fox

Dato : 10-06-03 15:04

> og er din mail gået istykker er TT nummeret : 04552779911DK som kan tastes
> [...]

Det er vist det man siger "Ups" til