router med WiFi
Fra : Ukendt

Dato : 09-06-03 22:15

Hej jeg står og skal til at investere i en ny billig router... Det kunne
være fedt hvis den understøttede Wireless.
Jeg "faldt" over denne her:
http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1824787893 fra
Linksys... Er der nogle der kan anbefale/fraråde den ?
Skal bruge den til Tele2Adsl.. Ellers er der egentlig ikke noget
specielt krav andet end at den skal kunne være nogenlunde nem at åbne og
lukke porte for i NAT. Men det er den vist også.
Hvordan med rækkevidde generelt med Wireless... og hvordan forhindrer
jeg f.eks. at en person med en bærbar på gaden kan hoppe på netværket
???

Fra : pepsimax

Dato : 09-06-03 22:26

Hej
jeg har en wrt54G også i Linksys
OG DET VIRKER BARE
du kan kryptere med 64 eller 128bit
Køb den
mvh

Pepsimax

http://www.kandu.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-03 22:38

"pepsimax" <pepsimax.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> jeg har en wrt54G også i Linksys
> OG DET VIRKER BARE
> du kan kryptere med 64 eller 128bit
> Køb den
> mvh

Det var da kort og kontant... Nu tænkte jeg lige... Der er vel ikke
begrænsninger i antal af "trådløse" brugere ?
Accesspoint betyder vel bare at det er en kobling mellem trådløs og
kablet netværk....?

Fra : pepsimax

Dato : 09-06-03 22:41

Hej igen
jeg mener at der kan sætte 32 trådløse bruger til den

mvh

pepsimax

http://www.kandu.dk/

Fra : jens

Dato : 10-06-03 08:09

"pepsimax" <pepsimax.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> jeg har en wrt54G også i Linksys
> OG DET VIRKER BARE

Hvor lang er rækkevidden ?

Mvh Jens

Fra : pepsimax

Dato : 10-06-03 19:20

Hej igen

jeg har er parcel hus på 143 kvm hvor ap står i den ene ende
og virker over hele huset samt ude på græsset efter huset
pepsimax

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 10-06-03 23:31

"pepsimax" <pepsimax.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Kan den håndtere VPN-opkald ud-af-huset?

Morten