standardhandling ved http://
Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 09-06-03 21:49

hej.

når jeg, f.eks. klikker på links, udenfor internet explorer, så sker
der ingenting.
windows ved heller ikke hvad den skal tage sig til, hvis jeg skriver
en internetadresse (http://for.at.tage.et.eksempel.nu) i Start ->Kør
jeg ved godt, hvordan man associerer handlinger til filtyper - men sq
ikke til det her. :)

Henrik

Fra : Martin Schultz

Dato : 09-06-03 22:03

On Mon, 09 Jun 2003 22:48:34 +0200, Henrik Koksby Hansen
<henrik@k0ksby.dk> wrote:

> [...]
>..
>jeg ved godt, hvordan man associerer handlinger til filtyper - men sq

Hej Henrik

Dumt spg. Har du tjekket at IE er sat som standard program til
hjemmesider?

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 09-06-03 22:15

>Dumt spg. Har du tjekket at IE er sat som standard program til
>hjemmesider?
[...]

SÅ stopper du! :)

Jeg fandt det åndssvage flueben. hehe... Til interesserede:

Kontrolpanel -> Internetindstillinger -> Programmer ->

.. og sæt et flueben nede i bunden ...

Henrik

Fra : Martin Schultz

Dato : 10-06-03 13:35

On Mon, 09 Jun 2003 23:15:06 +0200, Henrik Koksby Hansen
<henrik@k0ksby.dk> wrote:

>[...]
>
>SÅ stopper du! :)

Hæ hæ ;) det var nu mit spg. jeg mente var et dumt spørgsmål. Du den
slags ting man tit glemmer.

Martin