BB Gør det selv
Fra : Jesper Vels

Dato : 09-06-03 20:37

Hej jeg har bestilt BB gør der selv. Jeg har fået et brev om at det
virker fra d. 13-6 senest kl 16. Men hvad med selve adsl modem? Kommer
det med posten eller skal man afhente det i den lokale TDC butik??

/Jesper Vels

Fra : Allan Joergensen

Dato : 09-06-03 20:40

Jesper Vels <jesper@vels.dk> wrote:

> Hej jeg har bestilt BB gør der selv. Jeg har fået et brev om at det
> virker fra d. 13-6 senest kl 16. Men hvad med selve adsl modem? Kommer
> det med posten eller skal man afhente det i den lokale TDC butik??

Jeg mener der i mit brev stod noget i retning af "du vil i løbet nogle
dage modtage.." (osv). (At breve og pakker kom i omvendt rækkefølge er
en anden sag).

Allan Joergensen

"See the gypsy queen in a glaze of vaseline!" -- Crow T. Robot

Fra : martin nielsen

Dato : 11-06-03 18:31

hvor bor du henne ? hvad koster det BB ???
giver du et link til tildmelding ?