MS Windows
briani 27239
Timer til shot down
Fra : Morten Schmidt

Dato : 09-06-03 14:28

Hej læser

Er der nogen, der kan hjælpe mig med at finde et lille program, som efter en
af mig fastsat tid lukket computeren ned - f. eks. i forbindelse med
download.

Hilsen

Morten

--
Fremtiden er sikret http://www.geocities.com/dmseniorodense/

Fra : Apollo14

Dato : 09-06-03 14:57

On Mon, 9 Jun 2003 15:28:13 +0200, Morten Schmidt wrote:

> Hej læser
>
> Er der nogen, der kan hjælpe mig med at finde et lille program, som efter en
> af mig fastsat tid lukket computeren ned - f. eks. i forbindelse med
> download.

http://users.pandora.be/jbosman/applications.html
Poweroff er et ganske udemærket program, og ganske gratis.
--
Kenneth Pedersen aka apollo14
Flower: 19262549 - apollo14dk@hotmail.com

Fra : JL

Dato : 09-06-03 15:02

"Morten Schmidt" <redfish@sol.dk> wrote in message
> [...]
en
> af mig fastsat tid lukket computeren ned - f. eks. i forbindelse med

Et af mine favorit programmer til det formål er PowerOff:

http://users.pandora.be/jbosman/pwroff30.zip

Mvh
JL