Hvordan kan nogen gøre den slags?
Fra : Ukendt

Dato : 09-06-03 12:54

Hvordan i alverden kan nogen som helst finde på ovenstående? Efter min
mening kan det end ikke forsvares med, at det måske har været psykisk syge
personer.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : JBH

Dato : 10-06-03 21:00

"Jeppe Vestergaard" <Jeppe(a)dailyrush.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan i alverden kan nogen som helst finde på ovenstående? Efter min
> mening kan det end ikke forsvares med, at det måske har været psykisk syge
> personer.

Det sker hver dag i Asien at hunde og katte ristes levende eller på anden
vis pines ihjel

mvh
JBH

Fra : Simonsen

Dato : 12-06-03 10:01

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jeppe Vestergaard" <Jeppe(a)dailyrush.dk> skrev i en meddelelse

> Det sker hver dag i Asien at hunde og katte ristes levende eller på anden
> [...]
Ja, det er frygtelig og uforståelig hvordan mennesker kan behandle dyr.
Er lige kommet hjem fra ferie i Tyrkiet hvor der er mange markeder/boder,
det
der kan gøre mig rasende er de små "hunde og katte" der er lavet af pels,
hvilken slags pels
de dyr så er lavet af kan man kun gætte på !
De var næsten i samtlige boder og folk var vilde med dem, "de var jo så
søde" !!!!
De ses desværre også i boder herhjemme og folk køber dem gladeligt
Gid folk snart vil vågne op !!!!!!
mvh Simonsen