ping host-igen
Fra : dd

Dato : 09-06-03 11:36

Jeg spørger lige igen ..:

HASTER !!

Er der nogen der har noget liggende som kan udføre ping til host ??

Jeg vil meget gerne lave en side der virker på samme måde som
http://www.viborgnet.dk/servere.php?PHPSESSID=88d309bb1e8d140abb4e0dcfdf7c7e
39

Den skal bare pinge nogle interne servere i en virksomhed.

Fra : Peter Theill

Dato : 09-06-03 11:49

> Er der nogen der har noget liggende som kan udføre ping til host ??

Jeg har ikke noget liggende men mon ikke det kan laves forholdsvis hurtigt
med noget ala:

<?php

exec("ping -c 4 ip_addressen_her", $pingdata);
foreach ($pingdata as $s) {
// her hiver du de data ud du har brug for i hver linie
}

?>

--
Peter Theill - http://www.theill.com/

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-06-03 19:09

"dd" <dd@ss.dk> wrote in news:3ee4631a$1@news.wineasy.se

> Jeg spørger lige igen ..:

Hvorfor ? - du fik da et par udemærkede svar sidst...

"Drømmen om et samlet Europa har ingen mulighed for at
blive virkelighed. Man kan ikke lave omelet af hårdkogte æg."
[Charles De Gaulle]