Win98 og IE6.0.2800.1106
Fra : Linda Frost

Dato : 09-06-03 10:11

Jeg har et problem som følger :

er der et link på en side og jeg trykker på det starter den ny side også -
men jeg er nød til at trykke stop og derefter opdater før end den ny side
vises.

hvis det er sider der linker til flash (er installeret), som starter i et
nyt vindue virker det ikke fordi der ikke kan trykkes stop og opdater.

udbyderen er TDC webspeed.

nogle forslag og helst en løsning ?

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 09-06-03 19:56

"Linda Frost" <post@post.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> hvis det er sider der linker til flash (er installeret), som starter i et
> nyt vindue virker det ikke fordi der ikke kan trykkes stop og opdater.

Har du prøvet at reparere IE ?

Det gør du i kontrolpanelet -> Tilføj/fjern programmer - > Internet Explorer

Jesper

Fra : Linda Frost

Dato : 09-06-03 20:26

Ja og hvis olielampen i bilen lyser - så slår man bare på den med en hammer
*g*

nogle bedre forslag ?

Fra : Stig Nygaard

Dato : 09-06-03 21:27

Hej Linda

Linda Frost wrote:
> Ja og hvis olielampen i bilen lyser - så slår man bare på den med en hammer
> *g*

Jeg har på fornemmelsen af at du tog Jespers forslag som en joke (dvs.
afinstaller problemet). Men der *er* faktisk nogle gange en mulighed for
at reparere din IE installation i "Tilføj/Fjern programmer". Jeg mener
du skal højreklikke på Internet Explorer i listen, men er ikke sikker.
Det virker ikke herhjemme på min Win98 installation, men i nogle
Windows-versioner skulle det vist være en mulighed (eller er det fordi
jeg kun kører IE version 5.5 hjemme, og IE6 på arbejdet hvor man kan?).

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk