Flere kattebilleder
Fra : Philip Kofoed

Dato : 28-03-01 22:20

Hej kattevenner :)

Nu har jeg så også fået taget de første -desværre ikke så vellykkede-
billeder af mine 2 pus.
De kan ses på:
http://home.worldonline.dk/~kofoed/

Der kommer flere billeder med tiden

mvh
Philip

Fra : Fie & Christian

Dato : 29-03-01 09:39

Hej Philip

De er da smukke! Vi har selv eksperimenterede lidt med nogle nye billeder af
Tilde og Tulle, men på langt de fleste billeder, sætter de i et miauw og får
det her meget sårede blik i øjnene, som om de med vilje vil sabotere
billederne, og det kan man jo ikke vise frem, vel? Men jeg arbejder på sagen
med at få nogle opdaterede shots ud på nettet.

Hilsen
Fie, Tilde og Tulle

Fra : Gitte Jæger Lock

Dato : 29-03-01 11:09

Hejsa
Musti ligner bare Laban sååå meget!! Han er vist lidt smallere i
ansigtet...men ellers ligner han (også farverne). Jeg er nødt til det:
Musti er jo altså nok bare indbegrebet af en smuk huskat...sådan skal det
se ud!!! Smukt! Men ok...hvis en huskat skal være andet end stribet, så
er sådan en sort/hvis een altså også bare for nuser...hvor er den kær!
Dejlige katte, lækre billeder.
- Gitte

Fra : trine

Dato : 29-03-01 16:36

Hej Philip..

Herligt når folk gider dele deres billeder med os andre....
Dine misser er kanon søde!!

- Trine