Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Helt nyt
Fra : palle

Dato : 08-06-03 20:53

Så er det ved at være på trapperne...
Et helt nyt network marketing selskab er i start-fasen. Pre launch pr. 1/8,
men det er muligt at optegne allerede nu!!!
Flere bonusplaner, som virkeligt er velovervejede for den enkelte mlm'er.
Der er møde tirsdag aften i Århus. Tilmelding kan ske til undertegnede.

Palle eller Trine

Fra : Carsten

Dato : 08-06-03 21:52

"palle" <palle@habib.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Flere bonusplaner, som virkeligt er velovervejede for den enkelte mlm'er.
> Der er møde tirsdag aften i Århus. Tilmelding kan ske til undertegnede.

Er det hemligt eller skal man bvare slå til fordi det er MLM?

Carsten

Fra : Elhauge

Dato : 08-06-03 22:29

"Carsten" <dotmann@NOSPAMadslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Er det hemligt eller skal man bvare slå til fordi det er MLM?

Gammelt koncept i nye klæder...

En hurtig forklaring er at man betaler 500 Euro for en "
hjemmeside " hvor der ligger en masse varer folk kan købe,
proplemet er bare at få kunder derind... !
Men kan så også starte forhandlere her kan man tjene en bunke
penge, spørgsmålet er bare om man reelt får value for money, da
den butik man køber, ikke automatisk sælger varer, og der med
kan man kun tjene på få venner der gider at handle der eller
folk som bliver forhandlere....

Et ligne koncept kunne findes tilbage i 1999 - 2001 det hed
eVision og kørte også der ud af så længe folk blev tegnet som
forhandlere, og der fik man endda sin egen hjemme side oven i
som man kunne lave via nogle templates... ! eVision lukkede med
et brag, da forhandler tilgangen stoppede, og de amerikanske
møndigheder ikke mente folk fik " value for money "
Men konceptet var godt, jeg tjenete i den måned jeg tjente mest
næsten 70.000 kr, men min indtægt var lige så hurtigt væk
igen.... og smadrede en masse venskaber...

Af bagmænd kan nævnes et par topfolk i World of Wine, som også
er en af de butikker der kommer til at ligge derinde, en af
disse er også at finde i forbindelse med Prosperclub, hvor han
efter signe skulle have tjent millioner, hvilket ikke er
sandt... ( i PC er det )

Det næste er at man kan få sådanne butikker med over en mil
vare grupper gratis på nettet og tjene provision hvis man laver
salg der...

Et spørgsmål fra mig er, hvorfor betale 500 eu for dette når
man i princippet kun kan tjene på forhandlere, da det er de
færreste der kan drive 1000 vis af folk ind på sådanne en side
om dagen for at lave et eller to salg ....?

Dette tilbud fik jeg igår, og har fået det fra to andre idag...
he he... den ene springer over i GII :)

Elhauge

Fra : Carsten

Dato : 09-06-03 02:34

"Elhauge" <hhe@giiwFJERNorld.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> om dagen for at lave et eller to salg ....?
>
> Dette tilbud fik jeg igår, og har fået det fra to andre idag...

Ja det er utroligt så meget lort der er!
Man skal sgu se sig godt for

Carsten

Fra : Timo Jensen

Dato : 09-06-03 11:17

"Elhauge" <hhe@giiwFJERNorld.com> wrote in message
> En hurtig forklaring er at man betaler 500 Euro for en "
> hjemmeside " hvor der ligger en masse varer folk kan købe,
> proplemet er bare at få kunder derind... !
Hmm, mankan da også melde sig ind i Six Figure Income, der er MASSER af
butikker, og så er det gratis at melde sig ind, f.eks. på :
http://www.ezinfocenter.com/306497

> [...]
> forhandlere, og der fik man endda sin egen hjemme side oven i
> som man kunne lave via nogle templates...
Lyder lidt som floppet der hed SkyBizz, og som i USA blev kendt ulovligt
(pyramidespil).
Hvad skete der egntlig med bagmændene?

> ! eVision lukkede med
> et brag, da forhandler tilgangen stoppede, og de amerikanske
> møndigheder ikke mente folk fik " value for money "
Hmm, jeghar aldrig haft tiltro til firmaer der baserer indtjeningen på
hvervning.
Er der forresten nogen der ved hvordan det går med Darwin og Quorum?

> Men konceptet var godt, jeg tjenete i den måned jeg tjente mest
> næsten 70.000 kr, men min indtægt var lige så hurtigt væk
> igen.... og smadrede en masse venskaber...
Jeg har heldigvis aldrig mistet venner på MLM, kun fået nye venskaber,
herunder min bedste ven (som lige nu er på Bali sammen med vinderen af en
konkurrence han selv lavede i sin downline)

> Det næste er at man kan få sådanne butikker med over en mil
> vare grupper gratis på nettet og tjene provision hvis man laver
> salg der...
Yup, f.eks. http://www.ezinfocenter.com/306497

Timo

Fra : Michael Nielsen

Dato : 09-06-03 12:56

Timo Jensen wrote:
> [...]
> http://www.ezinfocenter.com/306497

> Hmm, jeghar aldrig haft tiltro til firmaer der baserer indtjeningen på

Og alligevel skulle du have dit ref. nummer frem i gruppen. Hvis hvervning
af medlemmer ikke har nogen indflydelse på din indtjening, hvorfor så ikke
bare komme med et direkte link uden ref. nummer?

--
Mvh.

Michael Nielsen
http://www.mnielsen.dk
- Knoglerne i flagermusens ben er så tynde og spinkle, at flagermusen
uanset art, ikke kan gå!!

Fra : Michael Nielsen

Dato : 09-06-03 13:02

> Og alligevel skulle du have dit ref. nummer frem i gruppen. Hvis
> hvervning af medlemmer ikke har nogen indflydelse på din indtjening,
> hvorfor så ikke bare komme med et direkte link uden ref. nummer?

Måske burde du også have læst deres SPAM policy:

SFI also considers ANY type of advertisement about SFI posted to a Newsgroup
or Chat Room to be spam. Violators may be fined at 50 U.S. dollars per
incident.

Fra : Timo Jensen

Dato : 09-06-03 14:11

"Michael Nielsen" <michael@DELETE_THISmnielsen.dk> wrote in message
> SFI also considers ANY type of advertisement about SFI posted to a
Newsgroup
> or Chat Room to be spam. Violators may be fined at 50 U.S. dollars per
> incident.
SFI skelner mellem SPAM og indlæg hvor man nævner firmaet.
Jeg har ikke postet med det ene formål at lave reklame, men for at påpege at
der er alternativer til at betale for noget man kan få gratis.
Men du kan jo klage til SFI, så skal jeg gerne poste deres endelige svar
her.

Og mens vi venter, kan du jo prøve at finde forskellen på SPAM og indlæg.

Timo

Fra : Carsten H.

Dato : 09-06-03 14:02

"Michael Nielsen" <michael@DELETE_THISmnielsen.dk> skrev i en meddelelse

> Og alligevel skulle du have dit ref. nummer frem i gruppen. Hvis hvervning
> af medlemmer ikke har nogen indflydelse på din indtjening, hvorfor så ikke
> bare komme med et direkte link uden ref. nummer?

Hvorfor!
Er man ikke i den her gruppe for at tjene penge!
Jeg er!

Carsten

Fra : Michael Nielsen

Dato : 09-06-03 15:32

Carsten H. wrote:
> [...]
> meddelelse news:bc1sl8$hrr$1@sunsite.dk...

> Hvorfor!
> Er man ikke i den her gruppe for at tjene penge!

Det er jeg ikke direkte. Jeg bruger gruppen til at læse hvilke erfaringer
andre brugere f.eks. har med forskellige pengeinstitutter.

Fra : Timo Jensen

Dato : 09-06-03 14:09

> Og alligevel skulle du have dit ref. nummer frem i gruppen. Hvis hvervning
> af medlemmer ikke har nogen indflydelse på din indtjening, hvorfor så ikke
> bare komme med et direkte link uden ref. nummer?
Jeg tjener ikke en krone på at du tegner dig gratis op. Men hvis duhandler
rigtige varer bagefter, så falder der lidt af. som det skal i MLM.
Derudover kræver det ikke megen fantasi (for de fleste) at finde adressen
uden ref.id. Prøv.

Timo

Fra : Michael Nielsen

Dato : 09-06-03 15:28

Timo Jensen wrote:
> "Michael Nielsen" <michael@DELETE_THISmnielsen.dk> wrote in message

> Jeg tjener ikke en krone på at du tegner dig gratis op. Men hvis
> duhandler rigtige varer bagefter, så falder der lidt af. som det skal

Men hvis jeg melder mig ind via sixfigureincome.com og derefter handler
rigtige varer, vil du ikke tjene på det. Derfor vil det stadig være en
fordel for dig at flest mulige melder dig ind via. dit ref.nr. Hvis det
bliver tilstrækkelig mange, og du på et tidspunkt kommer tilstrækkeligt
langt op i kæden, vil dit indtjeningen formentlig i større og større grad
basere sig på de medlemmer du har hvervet i sin tid.

I øvrigt går MLM konceptet vel netop ud på, at hverve så mange medlemmer som
muligt, da man herved får størst mulig indtjening?

> i MLM. Derudover kræver det ikke megen fantasi (for de fleste) at
> finde adressen uden ref.id. Prøv.

Jeg har faktisk fundet adressen. Det var der jeg fandt deres spam policy.

Fra : Timo Jensen

Dato : 09-06-03 16:59

> Jeg har faktisk fundet adressen. Det var der jeg fandt deres spam policy.
Og hvis du læser den ser du definitionen på SPAM, som gælder SFI;

"For the purpose of this agreement SPAM is defined as emailing ANYONE, in
bulk or by single mailing, about SFI, who has not specifically requested the
information directly from Affiliate. The ONLY exceptions to this are:"

Vil du være rar at fortælle hvor/hvornår jeg har sendt email om SFI?
Eller også fare med lempe inden du slynger den slags ud.

timo

Fra : Michael Nielsen

Dato : 09-06-03 18:36

Timo Jensen wrote:
> [...]
> ANYONE, in bulk or by single mailing, about SFI, who has not
> specifically requested the information directly from Affiliate. The

Og hvis du læser lidt længere nede på samme side:

"SFI also considers ANY type of advertisement about SFI posted to a
Newsgroup or Chat Room to be spam. Violators may be fined at 50 U.S. dollars
per incident."

Som jeg læser dette afsnit, opfatter de alt "reklame" i Newsgroups som spam.

Fra : Timo Jensen

Dato : 09-06-03 18:49

> "SFI also considers ANY type of advertisement about SFI posted to a
> Newsgroup or Chat Room to be spam. Violators may be fined at 50 U.S.
dollars
> per incident."
At nævne sit link, og navnet, er næppe "advertisement". det er det derimod
hvis man uden sammenligning blander firmaet ind i en debat, eller poster
alene med det formål at reklamere.
Ingen af delene kan du vist anklage mig for.

> Som jeg læser dette afsnit, opfatter de alt "reklame" i Newsgroups som
spam.
Ja, reklame, ikke omtale. Det er ikke nok at læse, man skal også kunen
forstå *S*

Timo

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 09-06-03 19:32

palle wrote:

> [...]
> Flere bonusplaner, som virkeligt er velovervejede for den enkelte mlm'er.
> Der er møde tirsdag aften i Århus. Tilmelding kan ske til undertegnede.

Og hvor længe tror, at I kan få nye til at hoppe i fælden ?
Så I kan plukke ulden fra de umælende får ?

Det er trods de små årgange, der bliver myndige nu...

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Morten DH

Dato : 09-06-03 20:46

"Erik G. Christensen" <egc@FJERNpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Og hvor længe tror, at I kan få nye til at hoppe i fælden ?
> Så I kan plukke ulden fra de umælende får ?
>
> Det er trods de små årgange, der bliver myndige nu...

Hej Erik, med den holdning du har til MLM generelt (som jeg har stiftet
bekendtskab med i andre grupper), så undrer det mig sgu lidt at støde på dig
her i denne gruppe

Kender du noget til det koncept Palle nævner eller kritiserer du bare
generelt?

Fra : Morten DH

Dato : 09-06-03 20:51

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Erik, med den holdning du har til MLM generelt (som jeg har stiftet
> bekendtskab med i andre grupper), så undrer det mig sgu lidt at støde på
dig
> her i denne gruppe

My bad, havde ikke lige set den var cross posted

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 09-06-03 20:59

Morten DH wrote:
> [...]
> bekendtskab med i andre grupper), så undrer det mig sgu lidt at støde på dig

Tja, jeg plejer at være her, er du ikke henvist til MLM gruppen

> Kender du noget til det koncept Palle nævner eller kritiserer du bare
> generelt?

Næ, men jeg er møj skeptisk overfor alle, der tror at de ustraffet kan udnytte
andre til at tjene penge,
og det holder jeg mig da ikke tilbage med at skrive om..

Fra : Timo Jensen

Dato : 09-06-03 22:21

"Erik G. Christensen" <egc@FJERNpost1.tele.dk> wrote in message
> Næ, men jeg er møj skeptisk overfor alle, der tror at de ustraffet kan
udnytte
> andre til at tjene penge,
> og det holder jeg mig da ikke tilbage med at skrive om..
Hmm, så har de fleste erhversdrivende et problem i dine øjne, for de fleste
af dem tjener penge på at udnytte andres arbejdskraft. Altså med mindre de
har 100% overskudsdeling *S*

Timo

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 09-06-03 22:38

Timo Jensen wrote:

> Hmm, så har de fleste erhversdrivende et problem i dine øjne, for de fleste
> af dem tjener penge på at udnytte andres arbejdskraft. Altså med mindre de
> har 100% overskudsdeling *S*

Næ, der er efter 100 års arbejdskamp opnået ligeværdighed,
har du det i MLM'rnerne, hvem kan klage til øvre instanser ?

Alt er en balance, og den er mgl. ved MLM, der tjener alene dem
der styrer, langt mere end føllene, der leverer lammende, men de
ved det blot ikke..

Fra : Carsten H.

Dato : 10-06-03 09:38

> Næ, der er efter 100 års arbejdskamp opnået ligeværdighed,
> har du det i MLM'rnerne, hvem kan klage til øvre instanser ?

Det kan vi alle sammen så takke fagbevægelsen for, eller kan vi?

Der er da ligevædighed i MLM, men det er da klart at dem som laver mest
tjener mest.

> Alt er en balance, og den er mgl. ved MLM, der tjener alene dem
> der styrer, langt mere end føllene, der leverer lammende, men de
> ved det blot ikke..

Du skulle måske sætter dig bedre ind i tingene!
Men jeg har en fornemmelse af at det ikke nytter noget af forklare dig
hvordan det hænger sammen, du har en fast mening omkring det og det vil bare
være tids spild fra min side.

Carsten

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-06-03 11:03

Carsten H. wrote:

> Du skulle måske sætter dig bedre ind i tingene!

I dk.penge er vi flere, der netop har tjek på tingene. Vi er gamle og
fornuftige nok til at genkende pyramidespil, når vi ser dem, uanset
hvilke forklædninger de er pakket ind i. Vi er også fuldt ud klar over,
hvordan den slags fungerer, hvem der betaler for enkeltes store
indtjening og hvorfor den slags altid lukker igen, når der ikke er flere
nyttige idioter tilbage.

Uvist af hvilken grund startede denne tråd i tre grupper, men på et
tidspunkt forsvandt den fra den ene gruppe, hvor den faktisk hører
hjemme. Så jeg FUT'er lige tråden til dk.erhverv.direkte-salg. Jeg
følger ikke med i den gruppe, så hvis nogen af de frelste har lyst til
at diskutere emd undertegnede må det ske via mail.

FUT: news:dk.erhverv.direkte-salg. Det betyder, at svar på dette indlæg
som udgangspunkt havner i det der populært kaldes MLM-gruppen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Carsten H.

Dato : 10-06-03 12:56

> [...]
> hvordan den slags fungerer, hvem der betaler for enkeltes store
> indtjening og hvorfor den slags altid lukker igen, når der ikke er flere

Flot!
Siden du/i er så "kloge" så skulle du/i måske smutter en tur over til
Harward Business School i USA som er dem der har introduceret Multi Level
Marketing og som i dag køre med stor succes i mere en 50 lande og fortælle
dem hvorfor det ikke virker!

Multi Level Marketing er den selskabs form der har stors succes i USA og
skabt flest nye millionær og Bill Clinton har tidligere udtalt sig meget
positivt om den selskabs form under sin præsident periode.

Men du/i er sikker klogere end de der professorer i handel og økonomi!

Mvh

Carsten Howard

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-06-03 13:58

Carsten H. wrote:

> [...]
> Marketing og som i dag køre med stor succes i mere en 50 lande og fortælle

Der er forskel på MLM og pyramidespil, selvom opbygningen minder om
hinanden. Der findes masser af helt legitime MLM-virksomheder, den mest
kendte er nok Tupperware. Den største forskel på MLM-selskaber og
pyramideselskaber er vigtigheden af varen kontra vigtigheden af at
skaffe nye medlemmer/forhandlere og den dermed opnåede bonus/procentdel
af omsætningen. Mange har tilsyneladende svært ved at se forskel på de
to ting, hvilket nok delvist skyldes, at pyramideselskaber ynder at
kalde sig MLM-selskaber.

I det oprindelige indlæg i denne tråd slås der på tromme for
bonusplanerne, mens produktet ikke nævnes med et eneste ord. Det behøver
ikke at være suspekt, men alle mine alarmer ringer højlydt.

Eftersom du ikke vil følge FUT'en til den rette gruppe, har jeg opgivet
at sætte FUT på dette indlæg. Du får ikke flere svar fra mig i denne
tråd.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 12-06-03 17:19

"Carsten H." wrote:

> Siden du/i er så "kloge" så skulle du/i måske smutter en tur over til
> Harward Business School

Vil du give ref til det ?

> Bill Clinton har tidligere udtalt sig meget
> positivt om den selskabs form under sin præsident periode.

Vil du give ref til det ?

> Men du/i er sikker klogere end de der professorer i handel og økonomi!

Næ, vi "lugter" udnyttere på lang afstand..

Fra : Carsten H.

Dato : 13-06-03 09:26

> Vil du give ref til det ?

Har du ikke Internet?
Så find det selv!

> Vil du give ref til det ?

Har du ikke Internet?
Så find det selv!

> Næ, vi "lugter" udnyttere på lang afstand..

Jeg er overbevist om alt debat med dig vil være spild af tid.
Det tror jeg sådan set jeg har sagt før.

Carsten

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-06-03 09:36

Carsten H. wrote:

> Har du ikke Internet?
> Så find det selv!

Nu er det gerne sådan her i nyhedsgrupperne, at den der fremsætter en
påstand, også er den, der graver den slags links frem, hvis de
efterspørges.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Carsten H.

Dato : 13-06-03 09:46

> Nu er det gerne sådan her i nyhedsgrupperne, at den der fremsætter en
> påstand, også er den, der graver den slags links frem, hvis de
> efterspørges.

Jeg kan give dig opstillings nr. på biblioteket!
Jeg har ikke link til alt min basal viden!

Men man kan sikkert finde svaret her http://www.google.com/

Carsten

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 13-06-03 20:20

"Carsten H." wrote:

> Jeg kan give dig opstillings nr. på biblioteket!
> Jeg har ikke link til alt min basal viden!
>
> Men man kan sikkert finde svaret her http://www.google.com/

Ja, man kan da også dømme dit argument -ude,
så det er sket.

Når du end ikke mener at andre skal have del i din "såkaldte"
basalviden,
som kun består i dig ?,
siden der ikke er andre der har den samme ?

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.
Søhøjlandets Landboforening tlf 8682 2666

Fra : Carsten H.

Dato : 14-06-03 13:46

> Ja, man kan da også dømme dit argument -ude,
> så det er sket.

Ja jeg kan også dømme dig ud at møde dig, og det er sket.

> Når du end ikke mener at andre skal have del i din "såkaldte"
> basalviden,
> som kun består i dig ?,
> siden der ikke er andre der har den samme ?

Du virker som en gammel gnaven mand!
Hvad vil dit modargument være når jeg beviser en basal ting du med lethed
selv kan få bekræftet?

Carsten

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 14-06-03 14:01

"Carsten H." wrote:

> Ja jeg kan også dømme dig ud at møde dig, og det er sket.

Ok.

> Du virker som en gammel gnaven mand!
> Hvad vil dit modargument være når jeg beviser en basal ting du med lethed
> selv kan få bekræftet?

Du kunne jo prøve,
men så gælder første afsnit ikke mere ?

Og gnaven, næ, mere meget agressiv overfor "udnyttere"..

Fra : Michael Nielsen

Dato : 12-06-03 18:37

Carsten H. wrote:
> og skabt flest nye millionær og Bill Clinton har tidligere udtalt sig
> meget positivt om den selskabs form under sin præsident periode.

Man behøver jo ikke ligefrem at være specielt intelligent for at være
præsident i USA. Jeg læste for noget tid siden, at George W. Bushs
intelligenskvotient er blevet målt til 91. Det er kun ét point over den
officielle definition på at være udviklingshæmmet.

Fra : Lars Christensen

Dato : 12-06-03 20:10

On Thu, 12 Jun 2003 19:37:25 +0200, "Michael Nielsen"
> [...]

>intelligenskvotient er blevet målt til 91. Det er kun ét point over den
>officielle definition på at være udviklingshæmmet.

Tja hvis man kan stole på det. Tror nu det er en and selvom han ikke
virker alt for kvik ham Bush jr.
http://www.snopes.com/inboxer/hoaxes/presiq.htm

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved if they had known to 'Duck and Cover'

Fra : Carsten H.

Dato : 13-06-03 09:23

"Lars Christensen" <spamtrap@zunzhine.dk> skrev i en meddelelse

> Tja hvis man kan stole på det. Tror nu det er en and selvom han ikke
> virker alt for kvik ham Bush jr.
> http://www.snopes.com/inboxer/hoaxes/presiq.htm

Æblet falder som sagt ikke så lang fra stammen!

Carsten

Fra : Carsten H.

Dato : 13-06-03 09:31

> [...]
> intelligenskvotient er blevet målt til 91. Det er kun ét point over den
> officielle definition på at være udviklingshæmmet.

Så har han sikkert nogen der er lidt klogere til at rådgive ham!

Men min intelligenskvotient er på 129, det er over gennemsnit og jeg kan
godt se det positive i MLM, men nu er jeg ikke præsident så det tæller
sikkert ikke!

Carsten

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 13-06-03 20:23

"Carsten H." wrote:

> Men min intelligenskvotient er på 129, det er over gennemsnit og jeg kan
> godt se det positive i MLM, men nu er jeg ikke præsident så det tæller
> sikkert ikke!

Jo da, det begrænser udsynet, og du vil dermed mene at du er bedre til at
snyde de mindre intilligente ?

Fra : Carsten H.

Dato : 14-06-03 13:47

> Jo da, det begrænser udsynet, og du vil dermed mene at du er bedre til at
> snyde de mindre intilligente ?

Er du sikker?
Jeg har da ikke snydt dig!

Carsten

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 14-06-03 14:03

"Carsten H." wrote:

> Er du sikker?
> Jeg har da ikke snydt dig!

Næ, det kræver mere end en intelligenskvotient på 129

Men overmod begrænser synet på den virkelighed, de fleste lever i.

Fra : Lars Rasmusen

Dato : 09-07-03 14:04

Hmm taler vi om Iq eller MLM det kan egentlig værer lidt lige meget, hvis
man ikke tør noget vil man altid
have det som man har det idag, jeg ved da godt at nogle MLM virksomheder er
det rene fusk, derfor skal
man sætte sig godt ind i det før man starter, jeg har selv været med i en
del og har for ca et halvt år siden fundet
det MLM jeg vil arbejde med for jeg har fået de penge tilbage som jeg
betalte få at blive medlem, men man skal
bare ikke tro at fordi man arbejder med MLM at man bare kan læne sig tilbage
og se pengene rulle ind, man skal
yde for man kan nyde, dog krævede dette selskab ikke det helt store, da det
sælger sig selv og at det er så nyt.

Med Venlig Hilsen
Lars Rasmusen

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 09-07-03 19:58

Lars Rasmusen wrote:
> og at det er så nyt.

Hm, måske derfor vi er immune overfor alle de nye tiltag,
der annonceres, men aldrig kan tjekkes.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 10-06-03 15:29

Carsten H. wrote:
> "Erik G. Christensen" <egc@FJERNpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Der er da ligevædighed i MLM, men det er da klart at dem som laver
> mest tjener mest.

Ikke nødvendigvis. De der sidder på det øverste level kan i princippet tjene
mere end mange af dem i det nederste level, uden at røre en finger.

Hvad ligeværdigt er der ved det?

Fra : Carsten H.

Dato : 10-06-03 17:34

> Ikke nødvendigvis. De der sidder på det øverste level kan i princippet
tjene
> mere end mange af dem i det nederste level, uden at røre en finger.

På et eller andet tidspunkt har de lavet noget og høster nu frugter af andre
som laver noget, sådan er det også ude i den virkelig verden!

Men systemet er normalt sådan at man kan skabe sig en støre indtjening end
de folk der sider i toppen via personlige bonuser.

Først til mølle har altid den mulighed at kunne tjene lidt på det, sådan er
det også hvis folk køber aktier i et selskab, de første som køber får dem
til en laver pris end dem der køber senere.

Carsten

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 12-06-03 17:23

"Carsten H." wrote:

> Først til mølle har altid den mulighed at kunne tjene lidt på det, sådan er
> det også hvis folk køber aktier i et selskab, de første som køber får dem
> til en laver pris end dem der køber senere.

Men der er det afhængig af, at der er indtjening i det selskab de køber aktier i,
og ikke altid et der er nye købere til "blålys" aktier, (får) ?

Fra : Timo Jensen

Dato : 11-06-03 06:17

> Næ, der er efter 100 års arbejdskamp opnået ligeværdighed,
> har du det i MLM'rnerne, hvem kan klage til øvre instanser ?
Ok, my mistake. Og her gik jeg og troede at A.P.Møller koncernen var bygget
af andres arbejdskraft, og så viser det sig nu at Møller-slægten har gjort
det helt alene ....

> Alt er en balance, og den er mgl. ved MLM, der tjener alene dem
> der styrer, langt mere end føllene, der leverer lammende, men de
> ved det blot ikke..
Det er jo rent vrøvl.
sæt dig ind i tingene, så skal jeg gerne argumentere med dig, men det er jo
nytteløst at argumentere mod uvidenhed.

Timo

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 12-06-03 16:22

Timo Jensen wrote:

> Det er jo rent vrøvl.
> sæt dig ind i tingene, så skal jeg gerne argumentere med dig, men det er jo
> nytteløst at argumentere mod uvidenhed.

Tja, da en 35 år's erhvervserfaring ellers har tildelt mig muligheden for at
gennemskue de fleste fupnumre, og hidtil er hitraten væsentlig højere for dem
der lod være, end dem der var "troende",

men da du er troende, skal du naturligvis fortsætte med at "tro".

Fra : Carsten H.

Dato : 13-06-03 09:39

> [...]
dem
> der lod være, end dem der var "troende",
>
> men da du er troende, skal du naturligvis fortsætte med at "tro".

Fupnummer har måske med at tiltrække sig dig?

Desuden så tror jeg din overdrevet skepsis har snydt dig selv for mange gode
chancer her i livet!

Det er heller ikke unormalt at folk i din alder har svært ved at forstå det
her, i er opdraget anderledes og tænker på en helt anden måde, så det er sgu
svært for jeg at efter at have slidt sig op på arbejdsmarked i mere end 30
år at man skulle kunne tjene ærlige penge på sådan en forholdsvis nem måde.

Men jeg kan sige dig en ting at efter at have drevet selvstændig virksomhed
i en del år og har haft folk ansat så er det her en forbløffende afslappet
nem måde at tjene sine penge på og jeg har meget mere tid til min familie
end jeg havet før.

Carsten

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 13-06-03 18:09

"Carsten H." wrote:

> "Erik G. Christensen" <egc@FJERNpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Fupnummer har måske med at tiltrække sig dig?

Næ, men da jeg rådgiver om det, sætter jeg mig naturligvis ind i
hvad det drejer sig om, på godt og ondt.

> Desuden så tror jeg din overdrevet skepsis har snydt dig selv for mange gode
> chancer her i livet!

Ja da, som anpartskøber, aktieinvestor de seneste år, kænguruobligationer,
containerinvestor og juletræsanparter, for blot at nævne nogle..

> [...]
> år at man skulle kunne tjene ærlige penge på sådan en forholdsvis nem måde.

Jo, når du selv har det godt med det, er det fint for mig,
men jeg vil fortsat advare alle der er i tvivl om at deltage i det.

Og det med din karakteristik af min person vil vist ingen i min omgangskreds
eller arbejdsmiljø kunne genkende, nærmest det modsatte..

Fra : Carsten H.

Dato : 14-06-03 13:59

> Næ, men da jeg rådgiver om det, sætter jeg mig naturligvis ind i
> hvad det drejer sig om, på godt og ondt.

Ja du møder sikkert mange Svin hver dag!
En branche hvor der ikke altid er helt rent mel i posen.
Er selv svigersøn til en landmand med kvæg og svinebesætning.

> Ja da, som anpartskøber, aktieinvestor de seneste år, kænguruobligationer,
> containerinvestor og juletræsanparter, for blot at nævne nogle..

Usikker ting jeg aldrig vil beskæftige mig med, men det har heller ikke
noget med MLM at gøre.

> Jo, når du selv har det godt med det, er det fint for mig,
> men jeg vil fortsat advare alle der er i tvivl om at deltage i det.

Hvad det?
MLM er lige så forskelligt som alle andre virksomheder og der er store
chance for at et traditionelt selskab tager røven på dig en du brander
fingrene på et MLM fortagende.

> Og det med din karakteristik af min person vil vist ingen i min
omgangskreds
> eller arbejdsmiljø kunne genkende, nærmest det modsatte..

Så skyldes det måske bare du er uvidden og har en ide om hvordan det virker
som ikke er sand.

Carsten

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 14-06-03 14:15

"Carsten H." wrote:

> Ja du møder sikkert mange Svin hver dag!
> En branche hvor der ikke altid er helt rent mel i posen.
> Er selv svigersøn til en landmand med kvæg og svinebesætning.

Og det giver dig en viden, der betinger at du kan "svine" en hel brance
til, så må du vel hellere komme med eksempler, blot for at dokumentere
at du følger med ?

> Usikker ting jeg aldrig vil beskæftige mig med, men det har heller ikke
> noget med MLM at gøre.

Hm, vi snakker om at udnytte andre, og det sker ikke i MLM ?

> Hvad det?
> MLM er lige så forskelligt som alle andre virksomheder og der er store
> chance for at et traditionelt selskab tager røven på dig en du brander
> fingrene på et MLM fortagende.

Nu bruger du MLM generelt, og det må være et problem for Tupperware,
der med succes har brugt konceptet,
men derefter er det kopieret til udnyttelseskoncept, der absolut ikke
er andet end et sugerør i nytilkomnes kasse.

> omgangskreds
>
> Så skyldes det måske bare du er uvidden og har en ide om hvordan det virker
> som ikke er sand.

Ja, da, jeg ved aldrig noget, og ingen fortæller mig noget

Men du kan så fortælle mig, hvor stor omsætning I har i produkter, dvs noget
der sælges uden for "sælger" kredsen ?

Fra : Carsten H.

Dato : 14-06-03 15:21

> "Carsten H." wrote:
>
> Og det giver dig en viden, der betinger at du kan "svine" en hel brance
> til, så må du vel hellere komme med eksempler, blot for at dokumentere
> at du følger med ?

Ja selvfølgelig!
Hvis du kan svine hele MLM branchen til så jeg vel også.

Hvis jeg lige skal nævne noget aktuelt så var der den med ham "dyrlægen" og
svineproducenten der brugte ulovlige medikamenter.

Hvad med du kommer med et eksempel inden for MLM?

> Hm, vi snakker om at udnytte andre, og det sker ikke i MLM ?

Det er det sikker, der sker alle steder også i din branche.

> [...]
> men derefter er det kopieret til udnyttelseskoncept, der absolut ikke
> er andet end et sugerør i nytilkomnes kasse.

Ligesom svinebønder med EU støtte, mm.
Det er ikke kun Tupperware som med succes har brugt konceptet.
Men du føler dig måske ikke snydt at betale 100 kr. for en gang plastik der
har en produktions pris på 1 kr.

> Ja, da, jeg ved aldrig noget, og ingen fortæller mig noget

Nogen gang er det er fordel at man selv undersøger tingene i stedet for at
høre det fra andre!

> Men du kan så fortælle mig, hvor stor omsætning I har i produkter, dvs
noget
> der sælges uden for "sælger" kredsen ?

Jeg er ny i LR så det ved jeg ikke, men der er måske andre der kan fortælle
dig det og i et andet selskab jeg også er i, er vi ved at starte op med CMS
produkter der skal sælges til firmaer/butiker så der ligger ingen tal endnu
da det ikke er kommet på marked endnu.

Carsten

Fra : kn

Dato : 14-06-03 15:30

arrrrrgggggg, kan I blive ved ?
Fortsæt venligst denne børnehave kommunikation offline !

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 14-06-03 15:33

"Carsten H." wrote:
> "Erik G. Christensen" <egc@FJERNpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ja selvfølgelig!
> Hvis du kan svine hele MLM branchen til så jeg vel også.

Næ, jeg skelner, gør du ?

> Hvis jeg lige skal nævne noget aktuelt så var der den med ham "dyrlægen" og
> svineproducenten der brugte ulovlige medikamenter.

Ok, den er tre år gml. dyrlægen fra Hobro, ok, så er du ikke opdateret.

> Det er ikke kun Tupperware som med succes har brugt konceptet.
> Men du føler dig måske ikke snydt at betale 100 kr. for en gang plastik der
> har en produktions pris på 1 kr.

Næ, kun hvis der ikke sker dette salg.
For det sker kun, hvis forbrugeren er tilfreds med produktet, og jeg har
intet mod ublu avancer, hvis slutbrugeren mener at det er godt,
netop som Tupperware.
Men dermed er MLM ikke generelt frikendt til at drive rovdrift på sælgere.

> Nogen gang er det er fordel at man selv undersøger tingene i stedet for at
> høre det fra andre!

Og du vil henvise til et sted, hvor alt om MLM kan læses ?

> [...]
> produkter der skal sælges til firmaer/butiker så der ligger ingen tal endnu

Hm, har da aldrig hørt den begrundelse før, kommer, vil blive..

Fra : Carsten H.

Dato : 14-06-03 16:56

> Næ, jeg skelner, gør du ?

Gør du, hvor?

> Ok, den er tre år gml. dyrlægen fra Hobro, ok, så er du ikke opdateret.

Opdater nok til at sige at den jeg snakker om er en sag der er nævnt for
nyligt hvor alle svin blev afvist af slagteriet efter det kom frem på TV,
jeg mener det var på Sjælland.

> Og du vil henvise til et sted, hvor alt om MLM kan læses ?

Så er det jo ikke at undersøge det selv vel!

Der er sikkert meget du ikke har hørt.

Carsten

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 14-06-03 17:11

"Carsten H." wrote:

Og du har intet problem med, at du tjener på de nye naive ?

Fra : Carsten H.

Dato : 14-06-03 18:28

> "Carsten H." wrote:
>
> Og du har intet problem med, at du tjener på de nye naive ?

Hvis de er naive så er jeg også selv naiv, går det så ikke lige op i den
sidste ende hvis det er sådan det forholder sig?

Du ved heller ikke hvad jeg tjener penge på!

Kan ikke se noget naivt i at sælge et produkt på en anden måde, jeg holder
stadig på du ikke har forstået en skid af hvordan det hænger sammen.

Carsten

Fra : kn

Dato : 14-06-03 18:40

gå nu for helvede offline med jeres indbyrdes kævl og ævl.

I har begge fremført jeres argumenter, men at vedblive
med en privat diskussion som ikke hører hjemme i denne
ng er ulidelig.

Fra : Carsten H.

Dato : 14-06-03 21:27

"kn" <keldn@kill.spam> skrev i en meddelelse
> gå nu for helvede offline med jeres indbyrdes kævl og ævl.
>
> I har begge fremført jeres argumenter, men at vedblive
> med en privat diskussion som ikke hører hjemme i denne
> ng er ulidelig.

Hold dog din kæft!

Det her er et offenligt forum, alle har lov til at sige hvad de har løst til
ude at skulle høre på dine kommentar, hvis du vil være fri så kan du sgu da
bare vælge den funktion der hedder Ignorer samtale under meddelelser!!

Fra : kn

Dato : 14-06-03 22:14

se commentarer

"Carsten H." <dotman@NOSPAMdigitalforum.dk> wrote in message

> "kn" <keldn@kill.spam> skrev i en meddelelse

> Hold dog din kæft!

hee hee
rart at se hvad du egentlig står for !

> Det her er et offenligt forum, alle har lov til at sige hvad de har løst
til

*løst* - prøv et dansk kursus !

> ude at skulle høre på dine kommentar, hvis du vil være fri så kan du sgu
da
> bare vælge den funktion der hedder Ignorer samtale under meddelelser!!

Indlæggende i denne gruppe skulle gerne være lærerige for læserne
og ikke en tilsynladene endeløs dyst om ord mellem to personer.

Fra : dotman02

Dato : 14-06-03 22:27

> hee hee
> rart at se hvad du egentlig står for !

I lige måde!

> til
>
> *løst* - prøv et dansk kursus !

Rart at se hvad du egentlig står for !
Fjols!!

> Indlæggende i denne gruppe skulle gerne være lærerige for læserne
> og ikke en tilsynladene endeløs dyst om ord mellem to personer.

Sjovt så bidrager du jo selv til det!
Klov!!

Carsten

Fra : Carsten H

Dato : 14-06-03 23:06

"dotman02" <dotman-02@NOSPAMdigitalforum.dk> skrev i en meddelelse

> "kn" <keldn@kill.spam> skrev i en meddelelse

> [...]

Det er mig der er Dotman02

Carsten

Fra : Timo Jensen

Dato : 15-06-03 21:38

"kn" <keldn@kill.spam> wrote in message
> Indlæggende i denne gruppe skulle gerne være lærerige for læserne
> og ikke en tilsynladene endeløs dyst om ord mellem to personer.
*Indlæggende* - prøv et dansk kursus !
*tilsyneladene* - prøv et dansk kursus !

Kast ej med sten, og så videre....
Gå efter bolden, ej... og så videre....

Hvad har Carstens stavefejl med argumenterne at gøre? Udover at det er spild
af vores tid at læse om at du har fundet dem?

Timo

Fra : Timo Jensen

Dato : 15-06-03 21:34

http://www.tv2east.dk/php/shownews_article.php?id=3333
http://www.tv2east.dk/php/shownews_article.php?id=520
http://www.tv2east.dk/php/shownews_article.php?id=2922
http://www.tv2east.dk/php/shownews_article.php?id=2624
http://www.tv2east.dk/php/shownews_article.php?id=2597

> --
> Med venlig hilsen Erik G. Christensen
> Rådgiver for flere danske svinebønder.
> Søhøjlandets Landboforening tlf 8682 2666
Måske skulle du selv opdatere din viden, inden du rådgiver andre.

Timo

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 16-06-03 16:00

Timo Jensen wrote:
> http://www.tv2east.dk/php/shownews_article.php?id=3333
> [...]

Hm, det tv øst har bragt, har desværre ikke været på de landsdækkende.
Og selvom jeg betaler licens til tv2, kan jeg ikke modtege østjylland,
da jeg bor i Mariager.

> Måske skulle du selv opdatere din viden, inden du rådgiver andre.

¨Men kan jeg kun, hvis jeg kan se det..

Fra : Carsten H

Dato : 17-06-03 09:40

> Hm, det tv øst har bragt, har desværre ikke været på de landsdækkende.
> Og selvom jeg betaler licens til tv2, kan jeg ikke modtege østjylland,
> da jeg bor i Mariager.

> ¨Men kan jeg kun, hvis jeg kan se det..

Så hvis du ikke kan se det i TV så kan du ikke opdatere din viden????

Jeg holder mig up to date hver dag og min brance har ikke sit eget TV
program!

Carsten

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 14-06-03 15:44

Carsten H. wrote:

-klip en masse-

Jeg underskriver mig også "Carsten".
Jeg vil nødig forveksles. Kig venligst i 'Fra Feltet'
mvh
En anden 'Carsten'

Fra : Eskil Grønbek

Dato : 15-06-03 21:18

"Carsten H." <dotman@NOSPAMdigitalforum.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
CMS
> produkter der skal sælges til firmaer/butiker så der ligger ingen tal

Det firma med CMS produkter du skriver om, er det GII Corp?

Der bliver da annonceret efter ny medlemmer i dk.erhverv.direkte-salg, men i
har ikke noget produkt at sælge af?

Hvornår kommer dette CMS produkt på gaden, er det ikke bare WGI´s kasino om
igen?
Er det ikke bare et produkt der skal gøre fidusen lovlig?
Det skal lige siges at jeg ikke har noget med WGI at gøre, den eneste
tilknytning til MLM er at min hustru sælger tøj for et firma der hedder
Fritti. Der er det salget der står i forgrunden, da man har omkring 50-60 %
avance, plus rabatter ved større indkøb. Oven i dette får man også en mindre
bonus for det salg forhandlere under dig har haft, ellers ville det ikke
være MLM.

mvh

Eskil Grønbek

Fra : Carsten H

Dato : 15-06-03 21:26

"Eskil Grønbek" <emg@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det firma med CMS produkter du skriver om, er det GII Corp?

Ja.

> Der bliver da annonceret efter ny medlemmer i dk.erhverv.direkte-salg, men
> har ikke noget produkt at sælge af?

Vi har vores investerings del.
Så er der CMS produktet og vores Entertainment del som bygger på Internet
services/underholdning.

> Hvornår kommer dette CMS produkt på gaden, er det ikke bare WGI´s kasino
om
> igen?

I løbet af næste mdr.

Casino er vel også et produkt!
Man køber også et produkt når man går i biografen selv om man ikke får
filmen med hjem, så er produktet oplevelsen.

> Er det ikke bare et produkt der skal gøre fidusen lovlig?

Uden produktet er det også lovligt, det er ikke et spil som WGI, men en
investerings forening.

Men det gør da også at det fjerne den sidste triviel som jeg også kan se du
besidder om lovlighed.

Der kommer også mange andre ting, det er kun fantasien der sætter grænserne.

> [...]
mindre
> bonus for det salg forhandlere under dig har haft, ellers ville det ikke

Det samme vil gøre sig gælden i GiiCorp.

Mvh

Carsten Howard
http://my.giicorp.com/dotman

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 16-06-03 16:05

Carsten H wrote:

> [...]
> Man køber også et produkt når man går i biografen selv om man ikke får
> filmen med hjem, så er produktet oplevelsen.

Uhm, bemærk..

> [...]
> %
> mindre
>
> Det samme vil gøre sig gælden i GiiCorp.

jow da, hvordan kan I være så dumme at skrive det her ?

Fra : Eskil Grønbek

Dato : 16-06-03 21:28

> Uhm, bemærk..

> jow da, hvordan kan I være så dumme at skrive det her ?

Hvis du hentyder til at jeg oplyser avancen, så ser jeg ikke noget mærkeligt
i det.

Jeg tror ikke at der er en generel opfattelse af at brutto avancen på tøj er
lav tværtimod . Jeg ville nok have skammet mig mere hvis der havde været en
avance på 100-200 %.

mvh

Eskil Grønbek

Fra : Carsten H

Dato : 17-06-03 09:45

> [...]
er
> lav tværtimod . Jeg ville nok have skammet mig mere hvis der havde været

Det er faktisk tilfældet med meget af det tøj der sælges i mode butikker!

Det er så det smarte ved MLM Direkte Marketing, men det har Erik ikke fundet
ud af.

Tænk hvis de SVIN har er rådgiver for kunne sælge deres SVIN direkte til
forbrugeren, så vil han kunne tjene mere og forbrugeren vil spare penge.

Carsten

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-06-03 10:43

Carsten H wrote:

> Det er så det smarte ved MLM Direkte Marketing, men det har Erik ikke fundet
> ud af.

Jeg tror, det er dig, der ikke kan læse Eriks indlæg. Jeg er temmelig
sikker på, at Erik ikke har noget mod MLM-firmaer som sådan, kun dem der
forsøger at udnytte andre menneskers dumhed/naivitet såsom WGI og andre
pyramidespilslignende firmaer.

Og kan I ikke godt stoppe debatten i disse grupper? Der krydspostes til
dk.opslag, hvor debatten absolut ikke hører hjemme og dk.penge, hvor den
kun kan siges at have lille relevans. Den rette gruppe er
dk.erhverv.direkte-salg, som jeg her sætter FUT til. Hvis I på trods af
FUT'en ønsker at fortsætte i dk.penge, så fjern i det mindste
krydspostingen til opslagsgruppen.

Fra : Carsten H

Dato : 17-06-03 11:33

> [...]
> sikker på, at Erik ikke har noget mod MLM-firmaer som sådan, kun dem der
> forsøger at udnytte andre menneskers dumhed/naivitet såsom WGI og andre

Hvis det er det han mener så må han sige det!
Men det er ikke det han siger og jeg tror heller ikke der er mange
undtagelser!

Carsten

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-06-03 13:04

Carsten H wrote:

> Hvis det er det han mener så må han sige det!

Indrømmet, nogle gange skal man læse lidt mellem linjerne i Eriks
indlæg, men vi kan alle komme til at udtrykke os forkert eller lidt
uldent.

Hvis du læser lidt tilbage i denne gruppe, kan du se, at Erik ikke har
noget mod for eksempel Tupperware, og at han netop skelner mellem
MLM-selskaber, hvor varen er vigtigst, og MLM-selskaber, hvor det at
skaffe nye medlemmer er vigtigst.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Timo Jensen

Dato : 15-06-03 21:40

"Eskil Grønbek" <emg@post10.tele.dk> wrote in message
> [...]
mindre
> bonus for det salg forhandlere under dig har haft, ellers ville det ikke
Det har du fuldstændig ret i. Fritti *er* MLM.
De har kopieret LR's bonusplan, og fordoblet kravene til omsætning <->
bonus. Ellers ser det fint ud *S*

Timo

Fra : Eskil Grønbek

Dato : 15-06-03 22:17

"Timo Jensen" <procella@post(et).tele.dk> skrev i en meddelelse
> Det har du fuldstændig ret i. Fritti *er* MLM.
> De har kopieret LR's bonusplan, og fordoblet kravene til omsætning <->
> bonus. Ellers ser det fint ud *S*

Nu har jeg også snuset lidt til LR, og sammenlignet med Fritti, så er
produkterne betydelig sværere at sælge, og desuden ar der 60 dages fuld
retur ret på alt tøj som man køber hos Fritti. Det eneste krav er at tøjet
er salgbart. Der er ikke en startpakke/kuffert som man skal investere i, og
det gælder ikke om at få så mange under sig som muligt der skal købe en
kuffert.

Timo jeg ved godt du er ude efter Ib Lauge, fordi han er gået fra LR til
Fritti, men det har vel ikke noget med Fritti at gøre?

mvh

Eskil Grønbek

Fra : Carsten H

Dato : 17-06-03 10:02

> [...]
> retur ret på alt tøj som man køber hos Fritti.
> Det eneste krav er at tøjet er salgbart.

Mig bekendt så er der også 60 eller er det hele 90 dages retur ret i LR.

> Der er ikke en startpakke/kuffert som man skal investere i, og
> det gælder ikke om at få så mange under sig som muligt der skal købe en
> kuffert.

Startpakken koster 312,50 kr. og indholder duft prøver så man har noget at
vise frem til kunden.

Carsten

Fra : Timo Jensen

Dato : 15-06-03 21:21

> [...]
> Og det giver dig en viden, der betinger at du kan "svine" en hel brance
> til, så må du vel hellere komme med eksempler, blot for at dokumentere
Du, og mange andre, holder jer da ikke tilbage for at svine MLM til, på
baggrund af enkelte eksempler.
Til din orientering er MLM en branche, ikke et firma.

Timo

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 16-06-03 16:11

Timo Jensen wrote:
> Til din orientering er MLM en branche, ikke et firma.

Næ, et "indjeningsskjul" der lokker dem med naive forestillinger om
at den amerikanske indtjeningsdrøm er baseret på at at udnytte naive,
som den vel også er,
men hvorfor skal lige danskere være naive ?

Fra : Carsten H

Dato : 17-06-03 10:05

> Næ, et "indjeningsskjul" der lokker dem med naive forestillinger om
> at den amerikanske indtjeningsdrøm er baseret på at at udnytte naive,
> som den vel også er,
> men hvorfor skal lige danskere være naive ?

Dansker ikke naive, det er dig som lider af forfølgelsesvanvid!

20 min presentation af MLM se og lær!
http://www.mlmdynamite.net/new.htm

Carsten

Fra : Timo Jensen

Dato : 11-06-03 06:19

"Erik G. Christensen" <egc@FJERNpost1.tele.dk> wrote in message
> Næ, der er efter 100 års arbejdskamp opnået ligeværdighed,
> har du det i MLM'rnerne, hvem kan klage til øvre instanser ?
Alle kan klage, og når der er noget at klage over bliver det hørt, og taget
alvorligt. I MLM fyrer man ikek utilfredse forhandlere, man kytter til dem,
og hvis de har noget fornuftigt på hjerte, ændrer man tingene, hvis ikke
fortsætter alt som før.

Timo

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 12-06-03 17:30

Timo Jensen wrote:

> Hmm, så har de fleste erhversdrivende et problem i dine øjne, for de fleste
> af dem tjener penge på at udnytte andres arbejdskraft. Altså med mindre de
> har 100% overskudsdeling *S*

Næ, det væsentlige er hvorfra indtjeningen kommer,
og når det kun er fra uvidende (sælgere) kan jeg ikke se, at der skabes
noget i det koncept,
da APMøller har en indtjening på over 320% af lønudgift, hvad er jeres.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 10-06-03 20:36

> [...]
udnytte
> andre til at tjene penge,
> og det holder jeg mig da ikke tilbage med at skrive om..

Respekt for dig Erik - så kan de lære det!!!!!!!

Johnny