Java-problem i IE6
Fra : Anders Hougaard

Dato : 08-06-03 19:47

Hejsa,

Jeg har problemer med at se Java i min browser. Jeg har installeret Java Web
Start 1.2.0_03 og nu virker enkelte sider, der ikke virkede før
installationen, fx min netbank-login (Nordea) og billetbestilling via
Rejseplanen. Andre ting, som uddannelsesoversigten på kot.dk kan jeg ikke få
frem - IE fryser simpelthen, så jeg ikke kan lukke det ned. Problemet er
opstået efter at jeg har installeret Win XP igen. Nogen der kan hjælpe?

Mvh

Anders

Fra : John H.

Dato : 08-06-03 19:56

On Sun, 8 Jun 2003 20:46:51 +0200, "Anders Hougaard"
<anderx@spam.mig.ej.mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>frem - IE fryser simpelthen, så jeg ikke kan lukke det ned. Problemet er
>opstået efter at jeg har installeret Win XP igen. Nogen der kan hjælpe?

Jeg har også haft en del java problemer.

Det hjalp efter jeg installerede Microsoft Virtual Machine i stedet
for fortolkeren fra Sun microsystems.

John H

Fra : Anders Hougaard

Dato : 08-06-03 23:51

John H. skrev:

> Det hjalp efter jeg installerede Microsoft Virtual Machine i stedet
> for fortolkeren fra Sun microsystems.

Det løste problemet. Tak for hjælpen! Jeg havde ellers større forventninger
til Sun Microsystems....

Mvh

Anders

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 09-06-03 13:05

In news:3ee3bdde$0$15277$ba624c82@nntp03.dk.telia.net ,
Anders Hougaard <anderx@spam.mig.ej.mail1.stofanet.dk> typed:
> John H. skrev:
> Det løste problemet. Tak for hjælpen! Jeg havde ellers større
> forventninger til Sun Microsystems....

Det er sådan set ikke Sun's skyld, det er bare dem der har lavet delene til
de forskellige sider, som har programeret udfra MS's VM. Og når man så
bruger(personlig mening) -den rigtige java fra sun- kan man få en del
problemer.
Skal lige siges at min Java fra Sun, virker fint på Nordeas netbank -og på
alle andre sider. I IE, Opera og Mozilla.

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk