Hjemmeside, se Nicki
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 08-06-03 19:37

Godaften

Jeg er ved at få lavet en hjemmeside, men er ikke nået så lange, men der er
blevet lagt nogen billeder på af Nicki hvis du skulle få lyst til at se
jordens dejligste og frækkeste hund

www.bolettes.dk

mange hilsner fra

Bolette og Nicki

Fra : Louise Viborg

Dato : 08-06-03 19:51

Hej Bolette!
Hvor ser han dog bare skøn ud! Man får helt lyst til at nusse
Hvad er det for en sele du bruger til ham?

Mvh. Louise & Baluka (Golden Retriever)
www.shunozahra.dk
www.glemte-katte.dk

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 08-06-03 20:08

Hej Louise

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er det for en sele du bruger til ham?

Det er vist det man kalder en sporsele. Den er lavet af nylon ( det må hedde
blødt nylon, for den er ikke vemmelig at røre ved ). Du kan vise få dem
i en hver dyrehandler i alle størrelser ( nu ved jeg jo du har en stor hund
.

Mange hilsner fra

Bolette

PS tak for de pæne ord både til dig og Ann, jeg synes nu også selv han er
skøn *fnis*

Fra : Ann *DagensDyr.dk*

Dato : 08-06-03 19:57

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> blevet lagt nogen billeder på af Nicki hvis du skulle få lyst til at se

Hej Bolette !

Mange tak for kigget !!
Hvor er Nicki dog en smuk og dejlig hund,
det er lige så jeg får helt ondt i maven af de billeder *G*

Venlig Hilsen

Ann
--
www.dagensdyr.dk - Dit kæledyr på nettet !
www.dagensdyr.dk/kaninhytten - Nusseglade niner til salg

Fra : Ditte K

Dato : 08-06-03 22:05

Det er en rigtig køn hund, du har der *S*. Og jeg er ellers ikke til de
hunde *G*

Knuz fra Ditte og Uschi

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 09-06-03 12:00

Hej Ditte

"Ditte K" <Ditte.K@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Det er en rigtig køn hund, du har der *S*. Og jeg er ellers ikke til de
> hunde *G*

Du ved ikke hvad du går glip af *GG*

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : Erik Graversen

Dato : 09-06-03 09:22

> [...]
> blevet lagt nogen billeder på af Nicki hvis du skulle få lyst til at se

Hej Bolette.

Fantastiske billeder. Især nr. to og tre! Nicki stirre jo dybt ind i ens hjerte! Man er
jo helt solgt.

Mvh,

Erik.

--

RYGESTOP UDEN STRESS:
http://home1.stofanet.dk/erikgr/

Fra : Lene Thorup

Dato : 09-06-03 09:33

> [...]
er
> blevet lagt nogen billeder på af Nicki hvis du skulle få lyst til at se

Hej Bolette!

De billeder er utroligt gode - hvilket kamera er de taget med?.

Venlig hilsen
Lene

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 09-06-03 09:51

"Lene Thorup" <lenethorupXX@XXstofanet.dk> wrote in message

> De billeder er utroligt gode - hvilket kamera er de taget med?.

Her er det vist bedst jeg komme rind i spillet, da det er mig der har taget
billederne.

De er taget med HP Photosmart 850
http://www.hp-expo.com/dk/dan/products/digitalcamera/q2190a.html , det
bedste er at det er et 4 megapixel kamera, men disse billeder er blot taget
med 1 megapixel instilling, men er stadig i en fantastisk kvalitet.

Det skal lige nævnes at billed 2 & 3 er justeret lidt i levels, for at få
mere farve i ansigtet på ham.

Ellers så hører denne vist hjemme i news:dk.fritid.foto , eller smid mig en
mail hvis du vil vide mere

Mvh.

Kim

Fra : Bullmarks

Dato : 09-06-03 10:06

Bolette Nielsen <bobo@nospam.bolettes.dk> skrev:
> [...]

-- Hej Bolette og Nicki !
Det er nogle flotte billeder af en dejlig hund.
Har selv haft sådan en, så det vækker gode minder frem, at se
Nicki. Mille, hed min - hun blev 14 år.
MVH
A Pedersen
www.sitecenter.dk/flemse34/